Terug naar huis

Frankrijk, Champigny-sur-Marne

Vanmorgen lekker vanzelf wakker geworden even voor 8 uur, ook de kids werden niet veel later wakker.

Meteen de spullen ingepakt en opgeruimd, ingepakt en schoongemaakt.

Nog even lekker buiten ontbeten, en daarna nog de laatste afwas, en om 10.30 uur rijden we weg.
We gaan via Asperen, om de trekhaakkoffer terug te brengen. (Dit was een proef, om eventueel in de grote vakantie te huren, en het is goed bevallen).

Rond 14.00 uur even stoppen om te plassen en te tanken, en dan weer door.

Om 15.15 in Asperen.
Dit ging vrij snel, alleen werd Tess erg misselijk, ondanks haar reisziekte bandjes.
We hebben even een tijdje stil gestaan, dat ze even lekker buiten inde wind kon bij komen.
De zakjes liggen paraat en we gaan dan om 15.30 toch maar weer rijden.

Als het goed is zijn we om half 5 thuis.

Helaas na een kwartiertje gaat het toch fout… Tess spuugt keurig in het zakje, en gelukkig kunnen we snel stoppen bij een bushalte.
Weer even de neus in de wind.. ze voelt zich meteen een stuk beter.