Dinsdag

Frankrijk, Pommeuse

Vanmorgen redelijk uitgeslapen, ik was rond 9 uur wakker en de andere rond half 10.
Het regende in de ochtend en ook vannacht heeft het flink geregend, de handdoeken die aan de tent hingen waren erg nat geworden.
Sporten heb ik even niet gedaan, omdat ik ontzettende spierpijn heb... En het regende, das niet lekker 😉.
We moesten nog afwassen van gisteren dus eerst dat maar doen en daarna ben ik banaan-ei pannenkoekjes gaan bakken.
Dit was niet echt gelukt en werd het banaan-ei scramble. Was ook best lekker.... Nog steeds was het nat, dus ja het zou onze rust dag worden, maar dan toch maar op pad. Eerst even naar de decatlon in Maux, en deze bleek in een leuk winkelcentrum te liggen, dus ook daar maar even rond gelopen. Op de planning stond ook nog de outlet in St. Dennis, het was even wikken en wegen of we dat zouden doen, want de kids wilde zwemmen, maar echt lekker zwem weer was het niet, dus toch maar doorrijden naar de outlet, onderweg kwamen we nog langs het stadion de france( het voetbalstadion van Paris-St german). De outlet viel wat tegen, dus waren we er eigenlijk snel weer klaar. Wel was de terug weg een stuk langer rijden dan de heen weg.
Nou ja de kids hebben lekker kunnen rusten in de auto, en bij terug komst, voor de verandering maar weer eens de afwas, nog even chillen in de zon die inmiddels wel lekker scheen, en wachten tot de bbq op temperatuur was.
Lekker gegeten en daarna maar weer de afwas.
Nog even bij de bar een ijsje gehaald, en nu zorgen dat de kids op bed komen, zodat we morgen een echte relax dag hebben.