Kanoën

Frankrijk, Touzac

Vanmorgen op tijd uit bed, en de kids ook vroeg eruit gehaald, want we moesten om 10 uur bij de kano verhuur zijn.

Doordat we zo vroeg waren konden we eigenlijk nog wel lekker rustig ontbijten.
We konden vrij snel op pad met de kano’s nadat we 6km stroom opwaarts gebracht waren.

Het was nog best lastig om goed te kunnen kanoën, Tess zat met Marc en ik met Jamie.
Alleen Jamie en ik gingen minder goed, we konden niet recht blijven varen, gingen van links naar rechts en weer naar links.
Ik probeerde Jamie uit te leggen, maar dat kwam niet aan, waardoor er op een gegeven moment wat wrijving ontstond, helaas, maar op het einde, hadden we het door en lag het vooral aan beide communicatie, ik moet niet zo boos doen, en Jamie moet meer praten.
Uitgepraat en het was weer goed.
De tocht zelf was wel heel mooi, heel veel ijsvogels zien vliegen, helaas niet op de foto kunnen zetten.

Ook was het heel rustig op het water, halverwege de tocht hebben we heerlijk bij een camping nog iets gedronken.

Terug bij de begin plek, zijn we nog even naar Fumel gereden, om bij de Mac Donalds een chocolade/noten burger te halen, maar ja het zal niet zo zijn… deze Mac had ze niet…. Wel hadden we inmiddels best trek, dus dan maar even wat eten.
Daarna zijn Marc en Jamie nog even naar de vis spullen winkel gegaan, en hebben ze wat spinners enz gekocht.

Op de camping aangekomen, weer heerlijk genoten van de zon.
Tess met vriendinnetjes spelen, Marc en Jamie vissen, en ik bij het zwembad.

De avond weer lekker rustig, de kids weg en wij bij de tent.