Zaterdag de 2e dag

Nederland, Winterswijk Henxel

Nadat we gisterenavond nog een spelletje gedaan hadden met de kids was het even voor 12 ook voor ons wel goed geweest.
Lekker naar bed, en dan is het wel een luxe dat je de douche en toilet naast de tent hebt hoor.
We hebben op zich goed geslapen, maar om half 6 was het echt licht, en Marc was wakker, ik werd wakker om een uur of 6.
Gelukkig kon ik na de wc en een klein stukje lezen toch nog slapen tot 8.15 uur.
Ook Tess werd rond die tijd wakker, en was de dag dus begonnen.
We konden wel heerlijk buiten ontbijten, in het zonnetje.

Om 10 uur was het knutseltijd, dus Tess ging daarheen. Ze heeft heerlijk geknutseld, er waren best wat kinderen, vooral Duitse kinderen, maar ook Nederlands.

Marc en ik zijn nog even opzoek geweest naar zuignapjes met een haakje, voor in de douche de handdoeken op te hangen, eerst maar de Action…. Jeetje joh wat zag deze Action er netjes uit ( dat was ons in Oostenrijk ook al opgevallen, doen wij toch iets verkeerd in het westen 😉). Maar helaas hier hadden ze niks, dus dan toch maar door naar Obelink.
Nou daar hadden we het zo gevonden, dus toen weer naar de camping.

Even chillen en wat drinken en toen op naar Lichtenvoorde, voor Marc zijn tweede vaccinatie..
Wij moesten even wachten, en toen ik even op mijn telefoon zat, dacht ik, ik zal eens kijken wat voor een TooGoodToGo ze hier hebben. Een bakkers pakket, over een half uurtje ophalen. Ideaal, en wat bleek nou, deze bakker was ook nog eens de bakker waar we naar “ opzoek” waren. Het is de oude bakkerij van de Familie Starink. Haha, dat was wel heel toevallig.
De magic box viel een beetje tegen, maar toch een leuk iets.
Daarna zijn we naar Duitsland gereden voor een hele grote supermarkt, de Kaufhaus.
Altijd even leuk, niet zo super als in Frankrijk maar toch, een paar aparte dingetjes gekocht, en wat spullen wat we nodig hadden.
Wat trouwens nog best lastig is met zo’n heel klein koelkastje.
Natuurlijk hadden we weer vergeten te lunchen, dus toen er buiten de Kaufhaus een hähnchen kraam (kippenkraam) stond hebben we een broodje schnitzel gegeten.

Terug op de camping, lekker een salade gemaakt, en Tess had lekker mini paprika gevuld met blauwe kaas.
De bbq aan en lekker gegeten.
Na het eten gingen Jamie en Tess naar voren op de camping om te tafeltennissen, dit was ook via het recreatieteam, en was erg leuk.
Wij hebben even een beetje zitten chillen en bedenken wat we allemaal nog willen doen. En daarna zijn we even bij de kinderen gaan kijken, ze hadden een hoop lol.
Om half 10 waren we weer bij de tent, even een koppie thee, en daarna is Tess naar bed gegaan, Jamie even lekker douchen en die gaat nog een half uurtje lezen, en dan ook lekker slapen.