Alweer de 2e dag

Frankrijk, Montry

Na een nacht goed slapen, waren we vanmorgen rond 9 uur allemaal wakker, en na een lekker rustig ontbijt zijn we weer richting Disney gereden.
We waren vrij laat en de auto stond dan ook erg ver naar achteren op de parkeerplaats.. dat moeten we later vandaag even regelen dachten we zelf.
De planning was om eerst even naar village te gaan, dan terug naar de auto, en dan boodschappen doen, en de auto meer naar voren parkeren, maar zo als het vaker bij ons gaat, waren de plannen al snel weer omgedraaid.
Om Village in te komen moesten we eerst helemaal om lopen, dus besloten we om toch maar eerst het park in te gaan.
Dus op naar Disney.

We waren een beetje besluitenloos en gingen eerst naar BuZz, maar dat duurde te lang, dus toen maar naar sneeuwwitje.
Onderweg hadden we nog even oponthoud, omdat ik een belangrijke vraag aan Marc en de kids wilde vragen.
Gelukkig vonden ze dit niet erg en reageerde ze heel positief, dus pijn plannetje had gewerkt.

In de rij bij sneeuwwitje kwamen we nog mensen tegen die we gisteren tegen waren gekomen in de rij bij The web.
Zij hadden een jongetje van 5 bij hun wat het wachten wel weer erg leuk maakte.

Helaas ging sneeuwwitje stuk, en besloten we maar in de rij van Pinokkio te gaan staan.
Deze duurde erg lang, voor wat je krijgt, maar het regende dus we waren allang blij dat we droog stonden.

Daarna wilde Tess graag in het labyrinth en in Casey Jr… allebei niet super spectaculair, maar wel geinig.

Van daaruit, zijn we naar een foto punt van Stitch gelopen, maar deze rij bleek helaas al vol.
Toen was het tijd om naar de Lion King show te gaan.
We moesten wel een uur in de rij, maar de show was echt super gaaf.

Nu moesten er nog boodschappen gedaan worden, dus besloten we dat de kids alleen in het park bleven, en wij gingen even boodschappen doen.
Dat voelt wel raar hoor, om je kids achter te laten.
Alles is goed gegaan, en toen wij bijna terug waren, zijn de kids al in de rij bij Annet’s diner gaan staan.
Dit was heel handig, want toen wij aankwamen konden we zo bij ze aansluiten.
Na nog ongeveer een half uurtje konden we naar binnen, en hebben we lekker even wat gegeten.

Nog even snel het park in, voor een attractie. Diet werd Big Thunder Mountain.
Erg leuk om in het donker te doen.
In de rij stortte Tess helemaal in, dus toen we klaar waren, snel naar het appartement.
In de auto sliep ze al.
In het appartement allemaal snel poetsen en plassen, en hup naar bed.
Hopelijk is Tess morgen weer haar normale zelfje.