Thuis

Nederland, Haarlem

Pfff weer een dag van de vakantie voorbij... Marc was vanmorgen alweer op tijd weg, die was gaan vissen met Rick, helaas niets gevangen, en kwam in de middag pas weer thuis.
Ik heb niet zo heel veel bijzonders gedaan, vanmorgen, even een spoed pedicure klantje gedaan, en toen ik thuis kwam was het alweer middag.

Samen met Tess alvast de soep voor vanavond gemaakt, koude komkommersoep, dus die kon nog een paar uur koelen.

In de middag zijn Marc en ik, nog even met Tess naar de stad gegaan, voor haar beloofde kadootje voor haar rapport.
Ze mocht een enkelbandje uitzoeken, bij de juwelier Langerak. Deze moest nog even korter gemaakt worden, dus die mogen we volgende week ophalen, wat was ze blij.

Dat we thuis kwamen was het tijd om de auto op te halen, dus Marc en Tess gingen meteen weer door, en ik had een uurtje heerlijk voor mezelf alleen.

Jamie was ondertussen met Jeff aan het trainen, en daarna mee naar de training die Do(minique), om te kijken en te leren hoe je een training geeft.
Hij vond herberg leuk, en hij mag vaker komen ban Doom.

Het was wel wat later voor dat we gingen eten, maar de soep was heerlijk.
Na het eten, de tassen inpakken, en erg opletten wat er mee ging, want zo veel ruimte hebben we niet in de auto..
Nou het is gelukt, alles zit er bijna in, alle slaapzakken enz...

Morgen ochtend nog de kussens, en de koelbox, en dan kunnen we gaan, op naar weer een paar dagen avontuur.