Dag 2 van onze Corona ontsnapping

Nederland, Heinkenszand

Vanmorgen lekker wakker geworden, en relax ontbeten. Na het ontbijt zijn we onze gourmetschotel gaan halen bij een boekenwinkel.
De gourmetschotel ziet er echt goed uit, dus nu al zin in vanavond.
Maar eerst terug naar het huisje om nog even te chillen.
We hebben het zo lekker dat we er eigenlijk over nadenken om een nachtje bij te boeken.
Even twijfel, maar we gaan het toch proberen.
Helaas kan het niet, want ons huisje is alweer verhuurd. Nog heel even bedacht om dan 1 nacht in een ander huisje te boeken, maar dan moeten we als nog vroeg dit huisje uit, om naar een ander huisje te gaan.
Dus Jamie zei, dan gaan we toch lekker naar huis, oké dus de knoop doorgehakt, we boeken niks bij. Wel kunnen we een half uurtje later uitschenken, zodat we iets rustiger kunnen opstarten.
Bij het huisje, nog even heerlijk een spelletje rummikub gespeeld met de kids buiten in het zonnetje. Na dit spelletje was het tijd om naar de verhuur locatie van de scooters te gaan.

We hebben er zin in. Het eerste stukje op de scooters was wat onwennig, maar gaande weg ging het steeds beter.
De planning was om richting Middelburg te gaan, maar volgens de meneer van het verhuur bedrijf was daar niet zo veel aan, en konden we beter de route van hun rijden, door allerlei dorpjes en langs de kust.
Dus dat hebben we gedaan, en we hebben genoten.
We hebben zo veel lol gehad.
Op het einde begon het wel echt heel koud te worden, de zon was weg, en er stond behoorlijk wat wind, dus we waren eigenlijk blij dat we er bijna waren, en toen.....
Toen hield mijn scooter het voor gezien, de batterij was op.
Dan moet je gaan bellen, en komen ze een nieuwe accu brengen.
Met de nieuwe accu ging ik weer als de brandweer, maar toen bleek ook Marc zijn accu bijna leeg te zijn... we hebben het nog net gered.
Wat was dit leuk!

Nu weer terug in het huisje en opwarmen.

En als we warm zijn gaan we lekker eten en daarna nog een keertje sauna aan en gaan.

Het eten was echt super, lekker vlees en lekkere salades, we zaten goed vol, toen we klaar waren.

Toen lekker de sauna in, lekker warm, en zweten... al met al heerlijk ontspannen deze dag!

Geweldig allemaal! Het plezier straalt er aan alle kanten vanaf. Maak er morgen nog maar een lekker dagje van! 😘