Scooteren

Nederland, Winterswijk Henxel

Vanmorgen wakker worden zonder zon, dat is eigenlijk best jammer, het is daardoor meteen een stuk minder gezellig en een stukje minder warm…
De voorspellingen waren juist heel goed voor deze week, maar nadat ik gekeken had, werd ik weer minder blij. Maar goed we kijken wel per dag.
Wel weer even lekker gesport, hoewel het heel zwaar was vandaag.

Na het sporten stond zo als gewoonlijk het ontbijt weer klaar, en moest Tess natuurlijk weer opschieten om te gaan knutselen.
Wij hebben hier de boel opgeruimd en gedaan, en ik even lekker gaan douchen.
Na het douchen was het met een trui aan best wel heel lekker, en heb ik heerlijk zitten lezen.
De kids waren voor spelen, en kwamen om half 1 naar de tent, om ons klaar te gaan maken om te gaan chopperen…

Nou dat hebben we geweten, het waren andere scooters, wel veel meer ruimte, maar minder prettig vond ik, terwijl Marc het prettiger vond.
We hebben de flamingo 🦩 route gereden, een heel stuk onverhard en door de bossen en open velden en voor we het wisten reden we 🇩🇪 in, gewoon in de bossen. Daar kwamen bij het zwillbrocker venn. Dat zit dus een kolonie flamingo’s.
Erg gaaf om te zien, en het was ook een heel mooi natuurgebied!

Helaas ging de route niet helemaal goed, en moesten we een stuk 3 dubbel rijden.
Bij de grens wilde we eigenlijk nog wat drinken en een taartje eten, maar de navigatie gaf aan dat we 17.52 aan zouden komen, en we hadden de scooters tot 17.30… dus dat ging niet lukken…
Een half uur/ uur later moest ik echt heel erg plassen, en zijn we uiteindelijk maar bij de MC Donalds gestopt, en hebben we daar geplast, en wat kipjes gegeten.
Na het eten nog een keer geplast… en toen nog een kwartiertje scooteren en waren we toch ruim op tijd bij het verhuurbedrijf.

Op de camping scheen het zonnetje.
We zouden patat halen op de camping, maar dat bleek niet te gaan, want het restaurant was dicht op maandag.
Na wat overleg, heeft Marc bij een snackbar wat patat gehaald, en had ik de saté balletjes klaar.. voor de vorm een cherrytomaat erbij, en klaar was weer een camping maaltijd.

Het wordt vandaag al snel fris, dus zitten we buiten met een trui aan.
Tess en Jamie hebben nog heerlijk in het bos gespeeld, en zijn nu net weer bij de tent.