Laatste vakantiedag 😢

Nederland, Haarlem

Vandaag alweer de laatste dag van deze gekke vakantie.
We hebben het heel erg leuk gehad, en zoals Marc vandaag zei, het is net alsof we heeeeeeel lang vakantie hebben gehad, en dat gevoel heb ik ook wel.
Dit komt waarschijnlijk omdat we zoveel verschillende dingen hebben gedaan.

Vandaag was echt wel een rust dagje.
Na een heerlijk rustig ochtenden, gingen we om een uur of 11 een heerlijk ontbijtje (gemaakt door Tess en Marc) eten, en het was nog niet zo heel warm (26 graden) dus Jamie kon nog wel even gaan trainen, nou ik zou wel even mee gaan.
We hebben inderdaad, ruim een half uur getraind, en nu weet ik het zeker, ik kan niet basketballen... de warmte viel mee, er stond een beetje wind, dus eigenlijk was het wel heel lekker.

De rest van de dag, heb ik echt helemaal niks gedaan, behalve in de zon en de schaduw liggen.
Marc is met tess nog boodschappen gaan doen.

We zijn nu net klaar met bbq-en, en dat betekend dan ook dat de vakantie echt op is...

Hopelijk volgend jaar weer een “normale” vakantie, wantbondanks dat we het heel erg leuk hebben gehad, en we het idee hebben dat we heel lang vakantie hebben gehad, is een langer aan 1 gesloten vakantie toch meer relaxed.....