Alweer dinsdag

Nederland, Winterswijk Henxel

Vanmorgen helaas alweer vroeg wakker, 6 uur. Gelukkig uiteindelijk nog wel even in slaap gevallen tot een uur of 8.
Toen moesten we wel alweer rustig wakker worden, anders redt Tess het knutselen niet.

Toen ze terug was, is Jamie op de camping gebleven, en zijn wij met Tess even in en om Winterswijk een aantal punten gaan zoeken, voor haar stickerkaart van de camping.
Een aantal molens gezocht, en het Mondriaan museum, de kinderboerderij en clarabella ijs..
Als ze kan aantonen dat ze daar geweest is krijgt ze weer een sticker..

Was best even leuk, daarna net oprijd weer terug op de camping voor de splash activiteit, maar goed wij moesten nog boodschappen doen, dus wij hebben Tess afgezet en zijn nadat we even bij de receptie waren geweest om te vragen of we een nachtje langer konden blijven ( wat niet kon, helaas) maar weer naar Duitsland gereden.
Terug op de camping waren de kids nog lekker aan het spelen, en hebben wij weer een middag genoten van de zon.
Dat zag ik vanmorgen trouwens niet aankomen, toen was het koud en bewolkt….

Marc en ik zijn wel tot de conclusie gekomen, dat dit echt een vakantie voor de kids is, want we houden constant rekening met hun wensen 😉🥴.

Na het avond eten, zijn ze weer gaan spelen.

Het wordt wel alweer snel koeler, dus dat wordt zo weer een lange broek en een vestje aan.