Vaderdag

Nederland, Voorthuizen

Het is vaderdag, want ookal zitten we op de camping, de kanootjes zijn meegekomen.
Dus als Marc even naar de wc gaat, komen de kids met kadootjes naar het bed. Het zijn weer erg leuke knutselt geworden. Het ontbijt wordt dan natuurlijk ook verzorgt en Marc krijgt weer een heerlijke Engelse tosti ( witbrood om wikkeld met bacon en daar tussen in cheddar kaas).
Na het eten snel aankleden want we gaan vandaag naar "het Aardhuis" we gaan een wandeling maken met een gids en hopen herten en zwijnen en een vos te zien.
De wandeling werd niet zo lang, want er is ook een roofvogelshow, die we graag willen zien.
Wel hebben we tijdens het stukje wandelen damherten, edelherten en zwijnen gezien.
De roofvogelshow was erg leuk, ze namen goed de tijd voor kinderen en hadden veel humor.
Jamie had als eerst een uil op zijn arm, heel gaaf, daarna Marc nog een valk achting op zijn hoofd.
Na de show nog even lekker een stuk appeltaart en wat drinken, en toen weer naar de camping, de zon schijnt, dus kunnen we nog even genieten.
Marc gaat grandprix kijken ik in het zonnetje zitten en de kids willen graag nog even zwemmen.
Na ee ruim half uur kwamen de kids koud terug, dus ook die gingen even lekker in de zon liggen.
Heerlijk relaxte middag zo.
Vanavond zijn we nog gaan eten bij het camping restaurant, het duurde erg lang voor we eten kregen, maar het was erg lekker!
Snel de kids nog even douchen en op tijd in bed, want morgen ochtend is het alweer de laatste ochtend.
De weersvoorspelling is heel slecht, dus de planning is inpakken en naar huis.