Zeester of vogels…

Verenigde Staten, DeBary

Onze reisverslagen op pindat worden onderweg gemaakt… foto’s zijn gemaakt met mobiele telefoon. De foto’s uit de camera’s volgen nadat wij thuis zijn op onze site. https://esthervanderzouw.wixsite.com/genieten-in-florida

Vanochtend worden we wakker met wat druilerig weer. Gelukkig gaat het vanmiddag opklaren… dat hebben ze beloofd.

Het einde van de vakantie komt nu dan echt in zicht. We willen nog even naar miachels en wallmart. Zoals altijd valt het niet mee om er te komen….

De walmart is zo groot dat we behoorlijk aan het zoeken zijn en er redelijk gauw klaar mee zijn!

Om 13:00 zijn we in de villa de keuze is relaxen (starfishing) als een zeester in het zwembad liggen of cricle B bar. Hies en ik gaan heerlijk relaxen en Bas en Willem vertrekken om 13:30 naar Circle B bar,

Ik kan er geen beter verhaal van maken dat het heerlijk relaxed was!… de lucht was inmiddels opgetrokken. Om 17:30 verlaten wij het zwembad en zetten we onze comfi stoelen in de laatste zon op het terras met een heerlijk wijntje erbij.

Om 19:00 is het gedaan met de rust en zijn Nas en Willem terug. Ook hun hebben het naar hun zin gehad.

We trekken een fles bubbels open en zetten de soort van bbq aan.
Heerlijk dagje dus… sorry geen foto’s!!

Geeft niet, een dagje je rust zonder en fotos is ook vakantie .😉

Babs 2024-03-30 08:40:53

Lekker genieten!

henk 2024-03-30 13:06:58

Time flies, maar zo te lezen en te zien hebben jullie het super gehad! Bedankt voor het leuke verslag en een goede reis terug!