Horse races......

Verenigde Staten, Montgomery County

Weer heerlijk geslapen en om 5:45 waren we wakker. Vandaag staan de paarden races op het programma, dit leek me super leuk een keer te doen.

Tussen 8:00 en 10:00 kan je ontbijten voor $10,- en een gratis tramtour langs de stallen doen. Ik heb op internet gezocht waar je moest zijn met parkeren en of er verder kosten aan zijn verbonden om een race te kijken maar was allemaal onduidelijk dus we hadden zoiets van we zien het wel.

Daar aan gekomen zagen we dat het heel groot was. Uiteindelijk hebben we de auto geparkeerd en zijn het terrein op gegaan.
We zagen al snel waar het was. Op de tracks zijn ze aan het trainen echt super gaaf. Er is nog plek op de eerste tramtour en die moet het leukst zijn omdat er nog veel bedrijvigheid is in de stallen dus dat doen we maar.

Tramtour is echt een aanrader, het is gratis. Eigenlijk willen we niet hier ontbijten zo lekker ziet er niet uit. We rijden iets verder naar international house of pancake voor ontbijtje en het smaakt er goed.

Daarna rijden we terug maar we moeten nog 2 uur wachten voor de races echt beginnen. Je hebt hier WIFI dus we vermaken ons wel even.
Om half 12 regelen we kaartjes zodat we op de tribune kunnen gaan zitten. We hebben mooie plekken bij de finish. De eerste race start hier ook.

Mijn paard is 2e en die van Bas 3e. Tweede race word mijn keuze weer 2e.... echt leuk. En de derde race word mijn keuze weer 2e. We besluiten nog 1 race te kijken en Yes dan word mijn keuze eerste. Met dit goede resultaat sluiten we de paardenraces af. Even voor de duidelijkheid we hebben niet gewed hoor, geen geld erop gezet. Als ze de baan op kwamen liepen ze even warm en dan kozen Bas en ik een paard.

Bas wil altijd heel graag naar de film in Amerika. Het was kwart over 2 en om 10 over half vier zou de film de we graag wilde zien starten, Alita.
We hadden nog 40 minuten voor de film begon en zijn bij een leuke diner een klein hapje wezen eten.
Na de film zijn we naar ons hotel gegaan waar we nog heerlijk buiten een biertje hebben gedaan daarna was het bedtijd.....

Wat een heerlijk weekje voor de boeg! Ik geniet weer mee van jullie mooie foto's ! Fijne vakantie ! Geniet ervan .

Antoinette 2019-02-18 09:59:07

Leuk om jullie belevenissen weer te lezen & weer mooie foto’s...