Beautifull people....

Tanzania, Arusha

Ik was zo moe dat ik niet super heb geslapen.... maar goed dat mag de pret niet drukken.
Vandaag gaan Daan, René en Lisa een stadstour doen door Arusha. Bas en Amber en ik gaan naar de plaatselijke markt. Beide tours zouden om 9:00 starten maar onze gids zei dat er nog niet veel te doen was op de markt en dat we beter konden wachten tot 11:00 uur..... nou lekker dan, hadden gewoon nog in onze bedjes kunnen liggen stinken. Maar goed..... we doden de tijd met het kijken van de foto's en Bas rent achter de aapjes aan.
Om 11:00 uur waren we klaar voor en liepen we met onze gids naar de markt. Het was best ongemakkelijk want je ziet veel armoede op straat. Met 5 minuten waren we bij de markt. Amber is blond en iedereen zat haar aan te gapen.... ik liet haar maar zoveel mogelijk tussen Bas en mij in lopen... stay off!!
We voelde ons alle drie zeer ongemakkelijk op de markt en wilde eigenlijk zo snel mogelijk weer terug naar ons hotel.
Maar goed.... we waren er net en we moesten door. Eerst maar even geld wissellen want Amber en ik wilde graag foto's maken en daarvoor moet je betalen.
We hebben onze gids geld gegeven en deden een poging. Hij ging elke keer vragen of we foto's mochten maken en gaf geld. In het begin voelde het zo ongemakkelijk....
Later gingen we naar het gedeelte waren vrouwen zaten met veel groente en fruit. Hier vonden ze ons erg interessant en ze boden zelf aan dat ze op de foto wilde..... en wauw wat vonden Amber en ik dat gaaf. Het zijn mooie mensen en je kan ze zo mooi fotograferen. We waren helemaal in ons nopjes. Zo ongemakkelijk als we begonnen, zo tof was het verder op!
Het was helaas tijd om terug te gaan. Samen met de gids liepen we terug. Hij vertelde veel.
In onze lodge namen we lekker lunch, na een uurtje kwam de andere helft van de familie. Ook hun hadden het geweldig gehad. Hun bestelde ook lunch en we wisselde onze verhalen uit.
In de middag was het tijd om te relaxen. De zon kwam erbij.... en we lagen lekker aan het zwembad, met het zonnetje heerlijk.
Daarna was het borreltijd!! Om 19:30 zijn we lekker gaan eten en het smaakte weer heerlijk. Vanavond hadden we een buffet....
Om 21:30 was het bedtijd, koffers moeten voor morgen weer gepakt worden en de foto's moeten nog even van de kaartjes af.....
Weltrusten.....😴

Super leuke foto's spannend allemaal

Amanda 2017-07-21 15:01:41

Prachtig foto's! Wat een avontuur weer.

Mandy van de Water 2017-07-21 19:41:31

Wat een prachtige foto's! Zo kleurrijk en uit een compleet andere cultuur dan wij kennen. Heel erg mooi om te zien!