Relax Dex

Verenigde Staten, Key West, Florida

Ook vanochtend konden we voor ons doen weer lekker uitslapen.... we hebben om 10:00 uur een Jet-Ski tour rond het eiland. Eerst moeten we jog even een ontbijtje scoren. Voor de verandering gaan we eens naar Burger King, daar kan je ook heerlijke ontbijt broodjes halen....
Op tijd zijn we bij onze tour en we moeten allerlei papieren tekenen zodat hun niet verantwoordelijk zijn als we van dat ding afpleuren en door een haai worden op gegeten....🦈
We zitten samen met drie andere jonge jongens in het groepje.... en na wat uitleg gaan we op pad. We beginnen rustig maat voor we het weten scheurt onze tour guide er van door, holy fuck dat gaat best hard! Als we bij een groot open stuk aankomen mogen we 20 minuten zelf spelen. Het gas gast natuurlijk open en ik zit achterop behoorlijk te hobbelen en te bidden dat ik er niet af ga pleuren, ik denk namelijk niet dat ik weer op dat ding kan klimmen.... Bas daar in tegen heeft de tijd van zijn leven en gaat volledig los.
Na play time gaan we verder, maar ook nu blijft de vaart er goed in! We komen bij een zandbak aan waar we van de scooter af kunnen en met onze pootjes even lekker in het water kunnen. Daarna scheuren we verder naar most soutern point. Echter gaan we nu tegen de golven is en ik word elke keer behoorlijk in de lucht gesmeten..... gelukkig kan ik goed klemmen lang leve paardrijden maar het gaat wel behoorlijk ruig een paar keer heb ik het idee dat ik er echt af donder. Bas echt gaat als een echte cowboy over de golven.... Als we bijna terug zijn hebben we nog even tijd om rond te scheuren op dat ding. Onze tour guide heeft een lemon shark gezien, nou weet je zeker dat je er niet af moet vallen! Hij was maar 2 meter😳. Vlak voor we terug waren greep de tour guide nog een lizard uit het water... echt gaaf hij dacht hem voor op zijn jet-ski te zetten maar trapte de little booger niet in!
Gelukkig waren we veilig aan land! We kregen een gratis drankje en korting op het eten, nou ik had wel een biertje nodig na deze ervaring!
Eenmaal weer bij ons hotel zijn we lekker gaan relaxen aan het zwembad. Het is echt heerlijk, ik ga wel voor de zekerheid maar in de schaduw liggen.
Om 16:00 is happy hour en we gaan heerlijk aan de rum met annanas sap🍹, de man op zijn gitaar speelde lounch country en was heerlijk relaxt!.
Na een opfris beurt zijn we naar Duval street gelopen om een hapje te gaan eten. We zijn uiteindelijk bij een leuk tentje terecht gekomen iets van Señor Frog Oid. Ze hadden er een spelletje de kant die het hards zingt kreeg gratis shots. De linker kan had we een aantal enthousiaste zingend. Wij de rechterkant hadden Bas... Bas en ik hebben uit volle borst mee gezongen en iedereen die Bas een beetje kent weet dat dit heel hard gaat! We hadden dan ook gewonnen!!! Ook heb ik hier eindelijk mijn Key lime pie gehad en het was echt erg lekker!
We zijn terug gelopen en ik was weer helemaal op! Ik sliep weer voor ik mijn bed raakte.

Wat een heerlijke dag weer! Echt volop genieten....!