Dag 3, Tampa Premiun Outletts

Verenigde Staten, Tampa Premium Outlets

www.esthervanderzouw.com

Regen dus shoppen.......

Vannacht hoorde ik al veel regen en onweer. Dit was ook wel voorspeld. Vandaag zou geen mooie dag worden en dus zouden we naar de outlett in Tampa gaan om daar lekker te gaan shoppen, ook geen straf. We rommelde eerst wat aan en vertrokken rong 8:30.
Het lag eigenlijk in het plaatsje Land o Lakes. Hier hebben we eerst een lekker ontbijtje genomen en daarna zijn we los gegaan in de outlett. Af en toe regende het echt heel hard en ook op zijn tijd een dikke onweersklap.
Rond 15:00 zijn we terug richting het hotel gegaan. Onderweg zijn we nog een paar keer gestopt voor vogeltjes. Bas zag kraanvogels en wilde zijn drone er wel even heen sturen. Toen die beesten dat ding hoorde peerde ze hem gelijk……
Bij ons hotel hebben we een rondje gelopen en het ziet er allemaal erg mooi uit. Ook maar even de cocktail bar geproefd en die is goed gekeurd.
’s Avonds zijn we naar de film gegaan badman v superman…. Slecht verhaal maar we hebben er wel om gelachen.
Bed tijd……morgen gaan we naar het strand