Laatste dag in Paradise......

Verenigde Staten, Nevada

Vanochtend was het 5:30 voor we wakker waren het gaat de goede kant op! Bas wilde de race zien die begon om 6:00. Ik blijf lekker nog even liggen. Om 7:00 kom ik er ook uit en we rommelen wat aan.

We gaan in de herhaling voor de hooverdam. Om 9:00 zitten we in de auto. We rijden eerst even langs het Las Vegas bord, nu is het nog niet zo druk.

Eerst moeten we daar langs de beveiligIng, ook staat er dat je niet met een drone mag vliegen.... stom!

Als we aan komen rijden zien we dat er een wandelpad langs de brug is gemaakt die uitkijkt over de hooverdam. We rijden verder en parkeren de auto in Arizona. We lopen terug Nevada in en lopen over de dam. Op verschillende punten maken we foto’s tot we bij het monument zijn. Dan moeten we terug naar de auto de berg op... zucht, ik heb nogal spierpijn in mijn kuiten van het lopen gisteren op de strip. Gelukkig is Bas zo lief dat hij de auto gaat halen ik daar mag wachten..... Lief!

We rijden naar de brug en we wandelen hem een keer af. De meeste stoppen na een paar meter. Vanaf hier heb je heel mooi uitzicht.

We besluiten cameratas op de hotelkamer te leggen en dan naar de outlett te rijden. In Boulder stoppen we even want daar zit een A&W die vinden we altijd lekker. We nemen alleen een burgertje met wat te drinken.

Bas rijd voor bij het hotel en ik gooi gauw onze foto tas op de hotel kamer. Daarna rijden we naar de outlett, ook hier is het inmiddels betaald parkeren geworden, maar $5,- daar kan je dan ook niks van zeggen. De lokals hoeven overigs niet te betalen. Bas slaagt goed bij calvin klein en haalt nog leuke schoenen. Ik haal nieuwe slipers en een spijkerbroek en zie nog een leuke blouse.

We zijn er klaar mee en gaan richting hotel. Eerst wil Bas nog bij de AMC bioscoop kijken die vlak bij de strip zit. Dit is echter een heel leuk winkelcentrum met veel eet tentjes en cafeetjes ook een aantal winkels. We gaan bij een barretje zitten en nemen een drankje. We zitten heerlijk weg gezakt in een launch bank. Eigenlijk willen we ook wel wat eten en bestellen een heerlijke pizza die we delen. Ook de pizza’s zijn nogal groot😳

Bas rent even langs de bioscoop om te kijken hoe laat de film begint. Eigenlijk zouden we vanavond de strip op gaan maar Bas wil heel graag naar de film. Nou ja volgend jaar zijn we weer in Vegas dus we kopen vast kaartjes voor de film van 20:15.

We gaan naar ons hotel om ons ff op te frissen en rijden dan terug. Het is een super groot scherm. De film duurt wel lang en aan het einde heb ik echt moeite mijn ogen open te houden......

Na de film gaan we dan ook maar gelijk terug naar onze kamers en lekker slapen.

Morgen verlaten we LV en gaan we naar Sedona.

P.S:ik zal de titel even uitleggen, alle hotels van de strip liggen niet in de plaats Las Vegas maar eigenlijk in het plaatsje Paradise!