Dag 2 Hollywoodsign - Walk of Fame - Rodeo Drive

Verenigde Staten, Los Angeles International Airport

Stars in L.A

Iedereen heeft we aardig geslapen! Ik was om half 3 wakker maar ben toch rond half 5 weer in slaap gevallen. Om half 7 is het echt klaar en we staan op. We hoeven pas om half 9 weg, dus ik kan op mijn gemakje nog even de camera leeg halen en verslag in orde maken.

Het was gewoon ontbijt zelf regelen en iedereen hobbelt door de keuken en smeert een broodje. Ruben had heerlijke koffie gemaakt althans dat werd verteld!
Netje om half 9 zaten we met zijn alle in de auto, eerste stop was Hollywood sign. Bij Lake Hollywood park parkeren we de auto en worden de nodige plaatjes gemaakt! Het is heerlijk weer de zon schijnt strak aan de lucht.

We rijden verder en de tweede stop is Walk of Fame. Het is nog niet super druk en we lopen heerlijk rond. Na en tijdje zien we Starbucks maar de heren voelen meer voor een biertje. Het is in Nederland tenslotte al 20:00 uur in de avond.
Wij zitten heerlijk bij Starbucks te genieten van onze Frapachinos als we vol verbazing kijken naar een zwerver die hoge nood heeft. Hij doet zijn broek los, neem niet de moeite om op en beschutte plek te gaan staan, haalt zijn tuinslang eruit en begint gewoon van zich af te plassen. Toevallig komt er een politieagent de hoek om maar die doet er niks aan. De mand trek zijn broek weer op en loopt door. Even later komt er een gezinnetje aan lopen die niets vermoedend door deze plas heen lopen uwwwwww!
Ook Mickey Mouse, Homer en Superman hebben dorst en lopen de Starbucks in…..

We lopen naar de heren richting het café nemen daar nog een colaatje en willen dan langzaam terug lopen naar de auto. Ruben, Lisa, Mandy en Leroy zijn een stuk verder gelopen om te kijken bij een Hostel waar Ruben heeft geslapen toen hij in 2014 in L.A. was. Dit was iets verder dan hij dacht en het duurde dan even voor ze terug waren.
Inmiddels was het behoorlijk druk geworden en moesten we bij het Chinese theater ons er aardig doorheen wurmen.

Volgende stop was Rodeo Drive. Maar er moest ook even geluched worden. Uiteindelijk vinden we een leuke pizzeria waar iedereen wat lekkers besteld en ook hier hebben ze heerlijke Sangria.
Met volle maagjes kijken we onze ogen uit op Rodeo Drive, wat een winkels zeg echt niet normaal. Er lopen hier hele rijke mensen of toeristen.
Vervolgens rijden we door Beverly Hills terug naar huis en kijken onze ogen uit naar alle huizen. We stoppen Mur Holland drive overlook en besluiten dan dat het welletjes is en rijden terug naar de vila. Hier komen we om 15:30 weer terug en ik vind dat het zwembad tijd is. Luchtbed en banden worden opgeblazen en er word heerlijk gedobberd.

We hebben ik nog een drenkeling uit het water moeten redden..... Er was een hagedis in het zwembad gevallen en die vond het daar niet zo leuk. Ik heb hem eruit gehaald en gelukkig na een tijdje ging hij weer op pad!

Bas, Hans en Leroy gaan boodschappen doen en gaan lang het huis waar de film The fast en the furius is gefilmd en Ruben gaat hard lopen…..uitslover
In de avond gaat de bbq weer aan en er word heerlijk gegeten.

Leroy vraagt zich af of we nog ergens in de avond de stad gaan fotograferen en zoek even op internet en dat zou mooi kunnen bij het obeservatory. Ik twijvel nog even of ik mee gan en Amber ook maar dan besluiten we tocht te gaan met zijn vijven. Bas, Leroy, Mandy, Amber en ik.
Het is een half uurtje rijden en we zijn niet de enige die dit goede plan hadden…..wat een drukte. We moeten onderaan de berg parkeren maar gelukkig valt de wandeling mee. Allemaal om de beurt op het statief en Bas als laatste en dat duurt dan weer een tijdje. We zijn het zat en willen naar huis.

Om half 11 komen we thuis en nog voor ik mijn kussen raak slaap ik al!

Weltrusten

Wat een leuke foto's!! Goede plek dus voor het Hollywood sign? Of heb je dan toch een speciale camera nodig? Geniet, wat leuk met zo'n grote groep!

Caroline 2019-07-22 16:29:37

Wat leuk deze verslagen het is net of ik meereis en het door deze ogen mee beleef geweldig en wat zien jullie veel! veel plezier en geniet allemaal.

Alie Struik 2019-07-22 18:45:56

Heerlijke vakantie wereld daar ik jan get me ook nog herinneren van onze aller eerste keer Amerika trip

Amanda 2019-07-22 18:50:54

Super leuk om jullie weer te volgen. Veel plezier

Marianne 2019-07-22 19:20:08

Wat leuk om al die foto 's te zien... Mijn heimwee wordt steeds erger... Ik wil terug!!! 😂