Chamonix Frankrijk – Apeldoorn

Nederland, Apeldoorn

Terug naar huis….

Na een heerlijke nacht hebben we rond 8:30 alles in de auto en gaan we op weg naar huis. Het weer is weer schitterend en we rijden nog een heel stuk door de bergen. Onderweg zien we een waterval en we proberen zo dicht bij mogelijk te komen , dat lukt aardig goed!
We komen door allemaal leuke dorpjes en we rijden uiteindelijk zelfs weer Zwitserland in waar we door de stad Geneve, waar we ook langs het meer van Geneve komen. Deze proberen we een tijdje te volgen. We stappen nog even ergens uit om wat foto’s te maken.
Daarna gaan we weer door de bergen en rijden Frankrijk weer in. Hier krijgen we een beetje last van brandstof stress voor de mensen die Bas een beetje kennen weten dat dit wel vaker gebeurd. We zijn in de middel of niks, de eerste beste grote plaats is na genoeg onbereikbaar omdat ze de enige weg die er naar toe gaat hebben afgezet! Nou kan je er wel anders komen maar dat is een heel stuk om door de bergen.
We gaan het ergens vragen en we worden door verwezen naar een plaatsje 10 km verder…..pomp dicht….what the fuck! Navigatie geeft nog een pomp aan maar we zien daar niks, wel staat er een bord wat doet lijken of de pomp om de hoek zit, en gelukkig daar zit een pomp. Volgende probleem hij wilde onze bankpas niet pakken, dan de creditcard maar….pjuwwwwww die deed het wel.
Met een auto vol brandstof en een stuk beter humeur gaan we verder op weg. Om 15:00 besluiten we de snelweg op te gaan omdat we nog behoorlijk wat kilometers voor de boeg hebben. Het weer is nog steeds mooi dus met open dakkie rijden we heerlijk verder.
Eenmaal in Nederland pakken we nog een mac donalds en om 22:00 zijn we weer thuis.
Het was een heerlijke korte vakantie!!

Wat een heerlijke korte vakantie. Mooie foto's van zo te zien een schitterend gebied. Groetjes, Reny