Na regen komt zonneschijn....

Verenigde Staten, Fort myers, Florida

Vanochtend zouden we lekker uitslapen en op ons gemakje doen. Nou ja uitslapen, de finale vannde Australian open begon om 4:00 uur in de nacht met Bas zijn held Federer die moest tegen Nadal. Ik heb me echter nog even omgedraaid en werd om 6:15 wakker net toen de laatste punten werden gespeeld!
We hebben heerlijk aangerommeld en zijn rond 9:00 vertrokken richting de Ihope. Er mooi weer is het vandaag niet, het regent! Vanaf eind van de middag zou het weer opklaren en daarna blijft het mooi weer.
Het was knetter druk maar ze hadden gelijk een plaatsje voor twee dus we hadden mazzel. Tegenwoordig hebben ze ook crêpes met aardbeien en wat was dat lekker.
Rond 11 uur gaan we op pad richting Lakeland. Een paar weken geleden ging er op Facebook een foto rond van een mega grote alligator we weten waar die woont en we gaan hem opzoeken.
Hoe dichter wij we kwamen hoe droger het werd. En eenmaal bij Bar preserve was het droog! Bij binnenkomst zagen we gelijk al wat varkentjes over de we rennen echt grappig om te zien.
Eenmaal in het park keken we onze ogen uit.... wauw erg mooi en heel veel vogels overal hoorde je vogel geluiden en je zag ze overal vliegen. Ook de natuur was mooi, mooi cypres bomen met stammen in het water met dikke vette mosplukken. Met twee fotocamera's om mijn nek en mijn telefoon in mijn handen wist ik niet waar ik mijn plaatjes moest schieten! Bas liep met de filmcamera rond en kon ook zijn lol op. Uiteindelijk hebben de grote allie gezien alleen lag hij heel ver weg in het water.
Na 4 uur daar te hebben rond gelopen kwamen we weer bij de auto, hier gaan we zeker nog een keer heen en dan een hele dag!
De zon begon inmiddels lekker te schijnen en we zette koers naar Fort Myers, nog we ruim 2 uur rijden. Eenmaal daar bij ons hotel was het donker en eigenlijk hadde we niet zo'n meer uitgebreid te gaan eten. Bas offerde zich zelf op om bij walmart wat te gaan halen en dan gaan we lekker op tijd slapen!

Leuk verslag, en wat een prachtige foto's!

Sylvia 2017-01-30 08:56:26

Leuk verslag weer en heel mooie foto's! En ooo, die crepes met aardbeien vind ik ook zo lekker!

Anja 2017-01-30 12:25:00

Het is weer bijzonder mooi daar en weer heerlijke foto`s van jullie ik zou er zo zin in krijgen om te gaan kijken daar. Helaas de beurs is leeg. Nog veel plezier verder.

Amanda 2017-01-30 16:21:47

prachtig reisverslag, en prachtige foto"s

Annie Kromhout 2017-01-30 16:54:35

Wat is de natuur toch mooi, kan me voorstellen dat jullie nog een keer terug gaan. Mooie foto's weer. Het is wel grappig om jullie met jas en trui en lange broek te zien in het zonnige warme Florida, ik ben dat niet gewent, ga meestal in september dus dan snap je het wel;-)