En weer naar huis........

Nederland, Amsterdam

Dag 19 Salt Lake City naar Amsterdam

Dat was onze laatste nacht in the USA! We moeten op tijd weg onze eerste vlucht naar Dallas gaat om 9:30. De laatste spullen proppen we in de koffer en dan zitten we precies op gewicht.

Vanaf het hotel is het nog geen 5 minuten rijden naar het vliegveld. Eerst leveren we de auto en dan checken we in en leveren we onze koffers in. Mensen zijn super vriendelijk hier op het vliegveld.

We nemen een ontbijtje en gaan op tijd in de rij staan om in te checken zodat we onze handbagage goed kwijt kunnen. Het is een vlucht van drie uur en deze gaat super snel. We vliegen langs de bergen en de bergtoppen steken boven de wolken uit echt super mooi.

Als we aan komen in Dallas zijn we in een hele andere terminal dan waar we waren op de heen weg. We waren nu in C en het sushi restaurantje waar we heel wilde zat in D maar wij moeten naar A.

We hebben wel iets tijd dus wij gaan eerst naar D voor de heerlijke sushi. Het is lekker rustig maar als we gaan zitten vertelt de serveerster dat ze maar twee sporten sushi hebben en dat zijn niet de gene die wij willen..... We balen echt enorm maar besluiten nu maar wat in onze eigen terminal te halen want hier zit verder niet heel veel.

Met het treintje gaan we naar A, hier halen we dan maar een lekkere hamburger voorlopig onze laatste, thuis gaan we weer flink aan de lijn!!

We moeten een klein beetje gaan opschieten want ook nu willen we graag weer zo snel mogelijk het vliegtuig in. En dat lukt. Onze tassen kunnen we goed kwijt en we zien weer dat er een rij met stoelen in het midden leeg is. Zullen we dan weer mazzel hebben... Bijna iedereen moet binnen zijn dus we vragen het de stewardess, we mogen de middelste rij pakken. En hebben dus weer heel veel plek.

Echt slapen lukt niet maar ik lig wel lekker languit. Bas kijkt filmpje en zet de foto’s op volgorde. Tegen het einde van de vlucht merk ik dat ik echt kan slapen maar ja nu krijgen we ontbijt en gaan we bijna landen.

We moeten weer met de trap het vliegtuig uit en gaan vervolgens in de bus. Daarna gaat het allemaal snel al is het behoorlijk druk bij de paspoort controle. Bas loopt naar de kofferband en ik ga even langs de wc. Als ik ook bij de kofferband kom zijn de koffers er al.... hoppa.

Mijn zwager komt ons ophalen en om van de thuiskom dag toch een leuke dag te maken kunnen we vandaag de nieuwe auto ophalen.

Hiermee komt weer een super vakantie aan een eind. Ik wil iedereen echt bedanken voor de super leuke reacties die we op ons blog hebben gehad. We zijn druk bezig met het bijwerken van onze website en dat we dit verslag daar gauw kunnen plaatsen.

Tot de volgende keer!

Dat was een fijne vakantie. Heb weer genoten van jullie verhalen en de foto's !

Antoinette 2018-06-02 22:32:35

Genoten van jullie verhalen en mooie foto’s

Marian Goddrie 2018-06-02 22:53:37

Jullie hebben weer een prachtige vakantie gehad. En wat hebben jullie ontzettend veel gezien. Vond het weer erg leuk te lezen en de mooie foto's te bekijken.

Mandy van de Water 2018-06-03 07:12:35

Dank voor het delen van het blog en de prachtige foto’s. Ben echt wel wat jaloers😂. Wat een mooie vakantie was dat om te volgen. Succes met acclimatiseren!

Monique1968 2018-06-03 08:43:15

Wat is het snel gegaan. Ik heb weer genoten van jullie verhalen en foto's. En wat hebben jullie veel wildlife gezien, ik ben wel een beetje jaloers hoor. Ik hoop deze zomer in Yosemite een beer te zien... Vroeg op pad of laat op pad, dan maak je beste kans!

Rianne 2018-06-03 10:06:13

Fantastisch weer, wat een reis ! Wat een foto's ! Wat hebben jullie genoten ! En dan ook nog een nieuwe auto kunnen ophalen als je terug komt, goed voor elkaar. Op naar de volgende prachtige reis !

Robert-Jan 2018-06-03 13:42:51

Ontzettend genoten van jullie reisverslag en foto's. Vorig jaar hebben tijdens onze roadtrip ook Yellowstone meegenomen, leuk om dingen te herkennen. Op naar de volgende reis? Wij gaan dit jaar ook weer ;-)

Gabriëlle Akkermans 2018-06-03 21:55:13

Echt genoten van jullie verhalen en foto's. Zie ze graag later beter.

Amanda 2018-06-04 13:48:10

Iedere dag uitgekeken naar de verhalen en foto's.

Trudy Scholte Lubberink 2018-06-06 03:57:55

We hebben weer met veel plezier met jullie meegereisd! Heel erg bedankt voor het delen van jullie plaatjes en verhalen! We hebben weer genoten en verheugen ons nu al op jullie volgende vakantie!