Dag 3 L.A Warner Brothers - Venice Beach

Canarische Zee

Stars on the beach

En weer was ik om 3:00 wakker, lang leve de jet-leg! Zucht! Tot 6 uur dommel ik nog wel wat maar dan is het klaar. Ik start mijn laptop maar op en werk aan mijn blog. Bad heeft geen rust in zijn reed en gaat een blokje om.

Zo rond half 8 loopt iedereen een beetje door de keuken te stappen en zijn ontbijtje klaar te maken. Het is bewolkt maar we zien in de weer berichten dat het goed gaat komen vandaag.....

Om 8:15 stappen we in de auto op weg naar Warner Brothers waar we een studiotour hebben geboekt. Ik had een mail gekregen over road constructions dus we nemen geen risico en gaan op tijd.

Onderweg word de auto gewassen..... het begint gewoon fucking te regen... What the fuck! We zijn wel echt op tijd en de dame bij de balie vraagt of we een tour eerder willen. Nou helemaal prima.

We gaan in-line en de tour gaat beginnen. We zien veel sets. Prity little lyers, friend en gilmore girls al ben ik de enige die de gilmore girls heeft gekeken. Onze tour guide Megan was super leuk. Ze waren aan het filmen voor It en we zagen die horror clouwn staan.... lekker dan, als dat maar geen nacht merries worden. šŸ¤”

We stoppen zo nu en dan en lopen bij verschillende dingen naar binnen. We zijn natuurlijk een hele leuke groep en daarom als we beloven dat we doorlopen gaan we ook nog even langs de studio van Ellen degeneres. Ook hier maakt Megan leuk groeps foto. Ik wilde het podium al op klimmen (kan ik vast oefenen voor in November) maar dat was niet de bedoeling..... Oepsie. Gelukkig hebben we groep correctie dus op het moment dat ik mijn slipper op de trap zet begint iedereen te gillen....

We stoppen bij Centrel Purk en lopen hier rond waar we ook allemaal de bank op klimmen voor weer een leuke foto! Ook drinken we koffie met een lekker hapje erbij. Laatste stop is de souvenir winkel en dan met de shuttel weer terug. Daar moesten we nog even langs beveiliging want ik was zo slim geweest mijn lensdop in het karretje te laten liggen. Ze hadden hem gelukkig wel gevonden.

Volgende stop is Santa Monica Pier, nou heb ik het alleen een beetje door elkaar gehaald. Ik dacht dat je aan de pier ook de boulevard had maar dat is dus Santa Monica. We lopen hier rond en het is echt heerlijk tempie met beetje zeewind. We zoeken iets uit waar we heerlijk kunnen eten.

Dan besluiten we toch nog even bij Venice Beach te kijken. Het is niet heel ver rijden en we vinden ook snel een parkeerplek... hoppa weer $20,- ja parkeergeld weten ze hier wel raad mee!

Venice Beach is echt heel leuk. Allemaal gekke mensen. Leroy en ik lopen na de zee om strandhuisjes op de foto te zetten en lomper zeggen de jonge man die in het strandhuisje staat met zijn rode zwembroek ziet er ook zeker niet verkeerd uit...... it feels like baywatch. Bas komt eraan lopen en we moeten om draaien richting musle beach.

We staan een tijdje bij de skate boardes te kijken en das erg leuk om te zien. We besluiten dat het welletjes is voor vandaag en gaan opweg naar huis. Het is maar 25km maar we gaan er ruim een uur over doen volgens navigatie en dat klopt zeker….ik denk zelfs dat we er langer over hebben gedaan!
Thuis word de bbq nog een keer aan geslingerd! En vooral de twee jonge heren Ruben en Leroy vreten gewoon nog even een koe op! Na een borrel en het opmaken van nog wat hapjes gaan we lekker naar bed.
Morgen gaan we op weg!

Wauw wat gaaf om te zien. De wb studio 's... En ja Venice Beach is mijn favoriete strand zoveel te zien.. Heerlijk om op een terrasje te gaan zitten en mensen kijken... Fantastisch plek om je ogen de kost te geven

Inge 2019-07-23 07:21:53

Ja de studio's geweldig vinden wij ook maar zijn toen naar de universial studio geweest. Ook leuk maar net even anders