Dag 13 Las Vegas

Verenigde Staten, Dearing

Boesje komt zo..... Boesje komt zo
We worden pas om 8:45 wakker heerlijk, ik denk dat we nu kunnen zeggen dat we van de jetlag af zijn.... en nu gaan we bijna naar huis...

Bas gaat met René en Hans terug naar Hertz, de auto van René komt de berg niet op en die van ons geeft aan dat hij onderhoud nodig heeft. Het was natuurlijk ook al een dingetje toen we de auto gingen ophalen dat de koffers niet paste, ik heb American vacations daar over gemaild en zoals gewoonlijk doen hun er niks mee. Ons plans was eerst drie auto’s maar Elvira gaf aan dat het zo ook kon.... Dit was ook de laatste keer dat ik bij hun heb geboekt! Sinds 2005 komen we daar omdat ik van mening ben dat ik het fijn vind tickets en auto bij een reisburo te boeken zodat er altijd iemand achter je staat als er iets niet goed gaat.... maar die service is er niet meer! Er is geen meerwaarde meer om volgende keer bij reisburo te boeken.

Maar goed Bas heeft er een punt van gemaakt bij Hetz ook vanwege het feit dat we voor een iets grotere 7 persoons auto meer moesten betalen, terwijl we dat eigenlijk hadden gehuurd. Uiteindelijk hebben we een 12 persoons bus gekregen en deel van het geld terug van wat we extra moesten betalen voor de zogenaamde upgrade in L.A. René heeft wel de zelfde auto alleen een andere nu hopen dat ze de berg wel op komen, anders kunnen ze bij ons in stappen!

Het duurt wel ff voor ze terug zijn dus ik besluit me aan te sluiten bij het zwembad. Probleem Bas heeft alles mee, ik heb geen kamersleutel en geen geld. Meestal heb je kamer sleutel nodig om het zwembad in te komen... zucht. Gelukkig wacht Daan me op bij de pool maar ze deden ook niet heel moeilijk toen ik zei dat mijn familie er al was.

Het was niet super druk en het water had ren heerlijk tempratuurtje. We lagen heerlijk te dobberen toen de heren er aan kwamen. De verhalen over de bus (spreken we uit als boezh) kwamen los.

Bas is niet zo’n zwembadganger er wilde graag naar het buffet. We hadden een coupons voor buffet is MGM dus dat kwam mooi uit. We nemen van alles een beetje alleen de toetjes vallen een klein beetje tegen..... en das toch jammer.

We willen een rondje op de strip lopen en dan krijgen we een apje van Amber of we mee de achtbaan in gaan. Door New York New York waar we slapen loopt en achtbaan en als je daar slaapt moet je natuurlijk ook een ritje in de achtbaan doen. Niet iedereen is achtbaan proef, Amber, Ruben, Leroy, Mandy, Bas en ik wel, we are the bikkels.

We hebben afgesproken bij de achtbaan en we zijn op tijd dus Bas gaat nog even achter de flipperkast maar hij heeft duidelijk niet meer de skils van vroeger, binnen no time is hij zijn ballen kwijt! Hè has lost his Marbels....😱

In de achtbaan zitten Bas en ik voorin en Amber zit met Ruben achter ons. Amber en ik schreeuwen het uit waardoor Bas bijna gehoor beschadiging oploopt! Gelukkig is hij al deels doof!

Na de achtbaan scheiden onze wegen weer en gaan wij naar de irishpub een borrel drinken. Het is ook nog eens happy hour! We zitten buiten onder de vernevelaars in dikke luie stoelen, prima dus.

We gaan naar de kamer waar we ff relaxen en ons dan opfrissen, we gaan naar “One” van Michael Jackson. We moeten naar Mandele bay hotel en besluiten dat het te warm is om te lopen dus we gaan met boezh, dan kunnen we met zijn allen in.

De show is geweldig! Echt een aanrader, zo tof! Muziek ook echt zo herkenbaar natuurlijk, echt genieten....

Als de show is afgelopen,we gaan terug naar ons hotel waar we een drankje drinken. Ik loop snel heen en weer naar de kamer om de fotocamera te pakken, want ik wil nog even over de de strip.

Het is warm maar niet zo warm als andere avonden. We lopen langs de fontein en die blijft mooi! We lopen door tot het Flamingo hotel en dan draaien we om.

Onderweg nog een lekker ijsje. We gaan op bankje zitten om het op te eten, op het bankje tegen over ons heeft iemand zijn afval laten liggen. Er komt een vreemde vieze man aan en die smult er nog even van..... Natuurlijk ook heel triest.

We willen wat drinken nog bij een bar waar ze een stier hebben staan, dit hadden we van Daan en René gehoord, want Bas wilde dan ook wel rondje op de stier. Toen we daar aan kwamen kwamen we Lisa en Ruben tegen die stonden net op het punt weg te gaan, maar ze drinken nog een drankje met ons mee. Ruben gaat ook mee op de stier.... ooohh echt als dat maar goed gaat.

Cowboy Ruben gaat als eerste en het duurt niet heel lang Cowboy Bas er achteraan, hij houd het wel langer vol maar ook hij vliegt eraf! Ze maken beide dezelfde fout door heel erg naar voren te hangen.... jeeehaww!

Lisa en Ruben gaan nog naar de fontein en wij gaan terug. Bas is nog wat eten, dat blijf je doen in dit land, en we halen nog een nacht snack bij de shake shake bij ons hotel.

Om 1:15 liggen we in bed en ik val als een blok in slaap!

Het blijft een mooie wereld daar in vegas

Amanda 2019-08-04 19:16:52

Geweldig Vegas weer te zien... Ik geniet van alle foto 's die ik zie... Wat maken jullie een hoop mee.... Ik kan niet wachten om weer naar de States te gaan.

Inge 2019-08-04 22:38:45

Prachtige Las Vegas foto,s ik ga verder kijken wat jullie beleven.