Op naar Vegas!!

Verenigde Staten, Spring Valley

Dag 8 18-10 Kanab - Las Vegas
Alle foto’s bij onze verslagen worden gemaakt met een mobiele telefoon… dat houd het simpel om een verslag bij te houden.

Onze reis staat op https://esthervanderzouw.wixsite.com/fall-in-the-usa-2023
Site kijkt het mooist op pc of laptop.

We zijn weer op tijd wakker… ik maak nog ff gauw het verhaal van gisteren af, en daarna gaan we ons aankleden.

Ik heb gisteren de korte broek maar opgesnord… we gaan naar Las Vegas via Zion en in Zion zou het vandaag ook 26 graden worden. Las Vegas nog 34…. Dus das best warm.

We loeren even om de hoek wat het ontbijt heeft te bieden en ik zie dat ik een wafel kan maken… daar heb ik wel zin in.

Daarna gaan we op pad. Om 7:00 zitten we in de auto, het is nog donker… onderweg naar Zion. We zien bordjes Pink Sand dunes State park en besluiten hier naar toe te gaan. Langs de weg komen we heel veel hertjes tegen.

Het park is niet heel groot. We gaan naar het uitkijk punt… het leukste is eigenlijk met zo’n klein autootje erdoor te gaan. We lopen een stuk over de duinen, dat mag…. Maar fuck wat is het zand koud…. Bas stelt zich enorm aan en trekt er een raar hoofd bij.

Hij loopt uiteindelijk wel helemaal de hoogste zandbult op. Ik bedank ff!!

Als we weer in de auto zitten worden mijn voeten warm en dat doet echt pijn… nu ben ik degene met het rare hoofd en lacht Bas mij uit….

We rijden door het mooie Zion. Het is Megastal, zelfs al zo vroeg. Het is en blijft wel een schitterend park. Bij de ingangpoortjes bij de ingang van springdale staat een mega rij! De parkeerplaats bij het visetor centrum is al vol. Je kan wel overal in Springdale parkeren maar dat is betaald parkeren.

Wij slaan over en rijden door naar Vegas! Onderweg maken we een stopje bij de diaree queen en smul ik een heerlijke banana split naar binnen. Bas neemt als snackje een dubbele cheesburger.

In Vegas is het heerlijk weertje…. 30 graden en door de droogte warmte is dat goed te doen… wij hebben het wel eens 45 gehad en dat is niet grappig!! We zijn om 13:00 bij ons hotel… het doet me een beetje aan Florida denken. Gatet en een complex met appartementen. Onze kamer is nog niet klaar en we gaan eerst naar town square. Dat is een heel mooi winkel centrum waar een restaurant zit waar we vaker heerlijk hebben gegeten. En ze hebben heel veel bier op de tap.

Ik neem ook een biertje en is erg lekker. We bestellen er een portie nachos bij maar had het niet heel goed gelezen…. Als we een hap nemen kijken we allebei verast oehhhh wat zijn die lekker het smaakt een beetje naar sushi… het zijn nachos met sashimi…. Overigens is dit een voor gerecht… kijk dan wat een bord vol🙈. Maar het is zo lekker dat we nog een portie bestellen en dan zitten we ook mutje vol!!

Dan gaat het gebeuren…. Yes ik ga een Apple Watch kopen! Hier in de mall zit een Apple Store. We moeten buiten in de rij wachten… erg leuk want de vliegtuigen komen laag overvliegen.

Als we aan de beurt zijn gaan we mee naar binnen en zoek ik er 1 uit met een bandje. Hij word helemaal voor me ingesteld en happy lopen we de winkel uit.

Inmiddels is het half 5 en rijden we naar ons hotel. We hebben een prachtig appartement met wasmachine en droger dat komt mooi uit!

We frissen ons op en gaan richting de bowlingbaan. Red rock lanes! Uurtje bowlen $67,- nou dat gaat echt nergens over.
We gaan naar een ander bowlingbaan, dat is al een stuk goedkoper maar moeten we anderhalf uur wachten…. Hebben we ook geen zin in.

We besluiten weer naar het winkelcentrum waar we vanmiddag waren heen te rijden daar hadden ze ook een bowlingbaan. Daar konden we terecht voor $28,- top baan!!
1e potje moest ik ff inkomen en had ik 70 en Bas 100 punten .
2e potje beide 110 en het 3e potje beide 143, dat vond Bas niet zo leuk🙈💪🤪

We nemend nog een drankje nou ja Bas een hele grote en we nemen nog een portie noodles. Dan gaan we heerlijk slapen!

O lieve help, alleen van de verhalen van het eten gaat me de broek al te strak zitten..

Coby 2023-10-19 19:05:19

Leuk joh Vegas, ik ben jaloers!!! Probeer ook eens inboorlingen golf in het MGM, echt heel leuk en lekker eten.

Franca Jasper 2023-10-19 19:56:32

Leuke foto’s.

Okkie 2023-10-20 13:41:32

Heerlijke dag ! Wil je de naam van jullie overnachtingsplek in Las Vegas nog delen? Het is nu bijna 8 uur (zaterdagochtend), ik zou best wel zin hebben in zo'n bananen split als ontbijt :)