Dag 11 Death Valley - Las Vegas

Verenigde Staten, Dearing

City of Lights!

Ik heb heerlijk geslapen en om half 8 ben ik wakker. Daan ligt nog in coma. Ik zet de laptop aan en bewerk wat foto’s. Bas klopt om 7:45 aan op de deur en vraagt of ik mee ga zwemmen. Ik neem afscheid van mijn kamer genoot en schiet in mijn badpak.

In het zwembad verteld Bas van de romantisch avond met Ruben... ha ha ha❤️ ze hebben een ieder geval schil gehad.

Gisteren vertelde de barvrouw dat vroeg in de ochtend om 6:00 cayoties lopen op het golfveld dus daar was Bas vanochtend al geweest. Hij heeft 6 coyote gezien en ook en jongere coyote.

Het zwembad is heerlijk het is geen chloor water dus dat is heel fijn. We lopen naar onze kamer waar Rene inmiddels is ontwaakt en de gang oversteekt. We douchen en lopen even naar de general store waar ik een bakje yoghurt met muslie en blueberry’s haal voor het kleine bedrag van $8,- Ik moet zeggen hij is wel erg lekker. We gaan terug naar de kamer en Bas maakt nog wat foto’s van vogels yellowhead Blackbirds.

De spullen worden gepakt en de auto’s weer ingeladen op naar Vegas (zien we in een flits toch nog een coyote voorbij rennen!).... maar eerst rijden we even naar het plaatsje badwater, hier worden wat plaatjes geschoten en dan hup weer de auto in. We rij Artistic drive maar ook hier heeft de auto van de Siedenburgjes het moeilijk! De ramen staan al weer op en de kachel al weer aan.....

We stoppen nog bij Dantes view, hier moet je mini stukje omhoog klimmen niet iedereen heeft daar zin in met die hitte en blijven lekker in de airco.

Dan gaat het gas er op. Rond 14:00 naderen we Vegas en we zoeken eerst even een walmart op. Het is altijd fijn als je wat spulletjes hebt Starks op de kamer in Vegas. Daar is ook een Mac en hier eten we een hamburger. We doen onze boodschappen en zetten Tom Tom op New York New York.

Bij het hotel duurt het lang voordat we allemaal zijn ingecheckt.... maar dan kunnen we toch naar onze kamers. We kijk op excabulair en de achtbaan uit. We chillen wat en spreken om 19:15 beneden af.

We lopen over de strip en drinken eerst ergens wat. Daarna lopen we verder maar het is heel warm en heb er behoorlijk last van... Bas en ik haken af en lopen terug naar het hotel. Onderweg maken we nog wat foto’s! We eten bij de foodcourt bij Panda we doen samen met 1 bordje...

Als we op de kamer zijn vallen we als een blok in slaap!

Welkom in Las Vegas, hopelijk geen last van de sprinkhanen. Wij lazen dat er een flinke plaag is op dit ogenblik. Geniet van Vegas. 💋💋

Esther Oonk 2019-08-01 11:02:56

Wat een geweldige foto’s, prachtige van die coyote en die haas en die andere dieren, maar ook de avond foto’s in Vegas. Dit was weer een geweldige dag!

Renee de Korte 2019-08-01 19:19:21

Ik geniet van de verslagen en prachtige foto,s