Home sweet home

Nederland, Lochem

De laatste kilometers van een mooie reis zitten er op. Ik gok dat ik de afgelopen 50 dagen ruim 4.000 kilometer heb gefietst. Hierin heb ik heel veel gezien en meegemaakt, veel afgezien maar ook erg veel genoten.

Ik ben blij dat ik weer op de fiets ben gestapt en deze tocht heb kunnen maken. De globale route die ik in mijn hoofd had heb ik kunnen uitvoeren, en dit einde is toch echt een stuk mooier dan van mijn vorige reis.

Vandaag had ik helaas tot aan Ruurlo tegenwind maar vanaf Ruurlo wist ik de bospaden te vinden. Om kwart voor 10 ben ik thuis gekomen, de wasmachine draait en de weegschaal gaf aan dat er 7 kilo weg is. Wat dat betreft moet ik klaar zijn voor het nieuwe seizoen. Ik ben sowieso even klaar met fietsen en toe aan een normaal ritme bij huis.

Ik vond het erg leuk dat jullie op deze manier een beetje konden mee reizen en dat ik regelmatig berichten ontving via de diverse kanalen. Wie weet volgt er later nog weer een serie aan blogs, voor nu is het in ieder geval een tijd stil van mijn kant.

Welkom terug in Lochem Sjoerd! We spreken elkaar!

Henk Roelofs 2018-08-14 10:57:02

mooie verslagen sjoerd fijn dat je weer thuis bent.