Back on the road

Turkije, İstanbul

Vanochtend de wekker op 5 uur gezet. Uiteindelijk zaten we om half 7 op de fiets richting de brug. Een half uur later dan gepland maar geen enkel probleem. Waar Phillip anderhalve week geleden nog teruggestuurd werd konden we nu gewoon doorfietsen. Het was wel een snelweg zonder vluchtstrook dus ik heb niet de tijd genomen het bord 'welkom in Azië' te fotograferen. Wel mooi om daar langs te fietsen!

Phillip voelde zich vandaag niet heel fit en rond het middaguur moest hij even ergens liggen. Net een mooi plekje gevonden toen het begon te stortregenen. Daar een uurtje doorgebracht tot het iets droger werd, de rest van de dag tot iets na zevenen doorgefietst door flinke regenbuien en zoals gewend flinke heuvels op en af. Dit beeld zal de volgende 400 kilometer zo blijven heb ik gehoord.

Het goede nieuws is dat we vandaag de zwarte zee bereikt hebben. De camping is helaas gesloten, waarschijnlijk omdat het seizoen voorbij is. Beiden hadden we geen zin om wild te kamperen dus we hebben een goedkoop kamertje kunnen regelen. Gewoon een dak boven ons en een douche, wel zo fijn na zo'n etappe.

Genoeg uitgerust voor het volgende deel van je reis Sjoerd? Veel suc6 met je reis door Azië! Erg benieuwd naar je volgende reisverslagen en foto's! Fijn om met z'n 2-en te kunnen fietsen, veel plezier!