Terug in New Delhi

India, New Delhi

Ik had zowaar een leuke treinreis dit keer. Ik zat in een trein waarin je meer dan genoeg eten en drinken kreeg. Ik zou om half 9 vanochtend arriveren maar om 6 uur was er vlak voor Delhi een ongeluk gebeurt waarbij 2 treinen op elkaar waren gebotst. Volgens berichten in de trein minstens 100 gewonden en dus een flinke vertraging. Gelukkig was het een comfortabele trein en de 5 uur vertraging ging al met al redelijk snel voorbij. In mijn deel van de trein waren enkele uitstekend Engels sprekende locals waardoor ik weer heel wat extra informatie heb ingewonnen over de route.

Dit maal had ik geen probleem het hostel te vinden, slechts op 500 meter afstand van het station waar de trein aankwam was het hostel en ik heb me meteen voor 5 nachten ingechecked. Ik deel de kamer met enkele leuke gasten waarmee ik deze avond alvast een begin heb gemaakt dit deel van Delhi te bekijken. Ik zit nu goed en kan op mijn gemak de omgeving verkennen. Volgens mij is 5 dagen niet eens genoeg om deze stad te bekijken maar het is een goed begin.