Wat hebben we het toch zwaar

Frankrijk, Ota

Zoals gezegd zouden we vandaag naar Porto rijden om daardoor de volgende etappes beter te kunnen plannen. Met 600 hoogtemeters over een afstand van ongeveer 55 kilometer was dit een heerlijke rustige dag. Enige nadeel waren alle Vespa’s onderweg, er waren er wel een stuk of 100 die ons inhaalden. Wat kunnen die stinken!

Om half 1 kwamen we aan op een hele mooi camping bij Porto. Eindelijk tijd voor rustig genieten na de eerste gekke dagen. Eerst hebben we in en bij het beste zwembad wat ik tot nu toe bij een camping heb gezien gerelaxed en daarna met een flink aantal Fransen de wedstrijd tegen Argentinië gekeken. Zolang we hier zijn kunnen we maar beter de Fransen aanmoedigen...

Momenteel gaat alles erg relaxed en met deze temperaturen mogen we zeker niet klagen. Het voelt zowaar als een echte vakantie! Met een stranddag in het verschiet, het wordt met 33 graden de warmste dag van de komende periode, nemen we het er even van...volgende week fietsen we weer verder.

Dat doen jullie goed. Eerst maar eens genieten en verkoeling. Mooie foto's. Toppie. Genietze