Wat een opluchting

Iran, Shiraz

Gisteren na het schrijven van mijn blog werd duidelijk wat het probleem was met mijn aanvraag. Ik had in Baku al wat voorbereidingen gedaan om het in Tehran makkelijker te krijgen maar voor het e-visa moet je een andere aanvraag selecteren. Gisteren is er dus een nieuwe aanvraag de deur uit gegaan, waarvoor dank aan het thuisfront, en om 2 uur vannacht had ik een bevestiging in mijn mailbox.

Vandaag hebben we met zijn drieën de stad Shiraz bekeken. Een moskee bezichtigd en wat andere dingen. Daarna zijn we een heuvel op geklommen voor een mooi uitzicht over de stad. Lekker relaxed zo, in 1 dag kan je alles wel bekijken en morgen kunnen we met de bus vertrekken naar Isfahan. We laten onze Maleisische vriendin achter, die gaat iets meer plaatsen bekijken in de omgeving, en zullen weer met zijn tweeën zijn.

Bij terugkomst in het hotel wachtte er een leuke verassing voor me. Het visum was er al! Het is nu dus definitief; ik kan naar India vliegen en ik heb geen vlucht voor niks gekocht. Heerlijk als een plan lijkt te gaan werken!