Puur genieten

Kroatië, Kolan

De route van de komende weken is volgens mij net zo simpel als de route van gisteren, gewoon de kustlijn volgen en je komt regelmatig campings tegen. Op het vaste land had ik vandaag een route van 100 kilometer of meer moeten doen om een camping te bereiken, even vergeten dat er ruim 1000 eilanden zijn.

Een van die eilanden is Pag, waar je met een veerboot naartoe kan aan de noordkant en aan de zuidkant is, volgens mij, een brug in de richting van Zadar. Dat is een stad die in de avond erg mooi schijnt te zijn.

De route van vandaag had uiteraard veel uitzichten op zee, volgens mij ben ik steeds op ongeveer 200 meter hoogte geweest. Vlak is het uiteraard niet maar ik raak meer en meer gewend aan het heuvel op rijden.

De temperaturen zijn ook weer terug op een prettig niveau, hoewel het de komende 4 dagen wel lijkt te gaan stijgen en dan kan het wel eens te veel van het goede worden. Alhoewel, als het me te warm onder de voeten wordt zoek ik wel een duikstek op. Dat is toch een doel in Kroatië...

Hé topper, heel veel fiets plezier in Kroatië. Super zet hem op !!!

Erik 2015-08-02 22:45:28

Hoi Sjoerd! Een veel gehoorde opmerking , maar het is echt leuk om je verhalen te lezen!! Mooie foto's ook. Geniet van je trip en ga zo door!!