Het wachten duurt lang

Turkije, Istanbul

Gisteren zijn we naar de straat met allemaal outdoor shops gegaan. Na de zesde winkel voelde ik me ineens zo slap en moe dat ik terug wou naar het hostel. De hele middag geslapen na wat gegeten te hebben en dat heeft enigszins geholpen. Nog steeds voel ik me niet heel fit maar dat komt volgens mij omdat de verveling aan het toeslaan is.

Vanochtend een bezoek gebracht aan de bazaars, leuk om even rond te lopen en te zien maar het is niet helemaal mijn hobby om in mensenmassa's rond te slenteren.

In de middag een bezoek gebracht aan een Turks bad, al sinds 1505 in gebruik, en dat was best ontspannend. Lekker in de sauna zitten, goed gewassen worden en dan nog een massage. Na de tijd waren we beiden ontzettend sloom en de rest van de middag dus ook niet veel gedaan.

Ter voorbereiding op ons verblijf in Kazachstan hebben we ons verdiept in de cultuur daar door middel van Borat. Na deze film kunnen we met vertrouwen Kazachstan tegemoet gaan; we zijn er klaar voor!

Haha, waar Borat al niet goed voor is!! Ondanks dat je je nu loom voelt denk ik toch dat deze rust heel goed voor je is. Je lijft heeft even de tijd om energie op te doen voor het volgende, zware deel van je reis. Geniet van het niets doen!

Rianne 2015-09-09 23:34:49

Hallo Sjoerd, Je zult nu ook zelf de zending wel kunnen traceren, maar op dit moment hebben ze 2 keer "iets" gedaan met de zending in het parcel center. Lijkt me dan aanpakken uit Nederland en wegsturen naar Turkije :-) Ik hoop dat je de zending snel in ontvangst kunt nemen, tot die tijd probeer van de grote stad te genieten. Johan