Toch een rustdag

Kroatië, Duga Resa

Vannacht werd ik wakker, weer regen. Oeps, mijn fietskleren liggen allemaal nog buiten omdat het nog net niet droog was. Geen zin om het spul naar binnen te halen, het zou toch te laat zijn.

Om 7 uur regende het nog steeds en toen was het voor mij definitief; de kust wacht vast nog wel een dag op me en ik ga lekker een dag niks doen.

Heerlijk om je gerust nog een keer om te draaien tot de eerste kinderen vervelend worden. Niet dat ik wakker werd van de kinderen, meer de vaders die schreeuwen dat de kinderen stil moeten zijn en moeten ophouden....

Mijn fiets blijkt multifunctioneel te zijn, vanochtend maar eens alle kleren die ik tot nu toe gedragen heb uitgewassen. Als de reis er op zit zou ik mijn mobiele droogmolen altijd nog op marktplaats kunnen zetten.

De camping ligt echt in een prachtige omgeving, vanmiddag een fietstochtje van 2 uur gemaakt en echt genoten. Enerzijds van het fietsen met lichte bepakking maar toch vooral van de omgeving.

Bij terugkomst was de zon toch goed doorgebroken waardoor ik ook nog even in de rivier ben gedoken.
Al met al een lekker relaxed dagje en ik kan er weer tegen aan. De weersverwachting is goed voor morgen en ik heb er alle vertrouwen in dat ik morgen in de buurt van Senj zal zijn.

Wat is het daar mooi hé! Geniet ervan..

Nick 2015-07-31 20:25:32

Hahaha Sjoerd, wat een creatieve toepassing van je fiets! Kunnen we thuis ook proberen als het droogrek te klein is..... Mooie foto's! Leuk te lezen dat je op je vrije dag een fietstochtje maakt! Gelukkig is de weersverwachting voor morgen goed, geniet ze!

Heleen 2015-07-31 22:18:12

Gave vlinder! weet je ook welk soort dit is? lijkt op een argusvlinder, of distelvlinder, maar dan net iets anders :-)

Dieck van Maanen 2015-08-01 01:33:00

Hallo Sjoerd Goede morgen heb net je verslagen gelezen ik moet toch nodig eens een trip maken want wat is het mooi daar. groetjes Bertus

Bertus de Wals 2015-08-01 08:50:52

Hoi sjoerd ik lees dat je nog steeds van je reis geniet.mooie warme dagen en minder mooie dagen met regen.maar je hebt er wel hele mooie herinneringen aan .nog heel mooi fiets plezier namens Ronnie en mij

marianne 2015-08-01 18:10:48

hallo sjoerd dat doe je goed een dagje rust nemen heerlijk om je nog een keer weer om te draaien; jongen wat een creativiteit heb je toch. die vlinder is een dagpauwoog. mooie verhalen en mooie foto s tot de volgende keer maar weer.