De stroopwafels zijn op!

Duitsland, Kitzingen

Vanochtend ging de wekker terwijl het regende. Ik heb nog geen haast vanwege visa verplichtingen of andere dingen dus lekker weer omgedraaid voor nog een uurtje slaap. En jawel, na een uur was het droog en de rest van de dag heb ik geen regendruppel meer gevoeld.

Toen ik bijna alle spullen had ingepakt kwam de camping eigenaresse naar me toe. Of ik zin had in een kopje koffie. Nou, lekker om daar weer eens mee te beginnen. Ze had het volgens mij al gezet want in no-time kwam ze met een mok vol aan, en een pakje crackers voor onderweg, noemen wij tucjes maar als middageten is het prima als je de rest van de dag kleine beetjes eet. Zo ook de laatste stroopwafels die ik van de 'Tornax kinderen' heb gekregen. Ze waren lekker hoor! Een deel van jullie cadeautjes zal ik meenemen tot het eind!

Verder vandaag niet veel speciaals meegemaakt, iets meer dan 100 kilometer gefietst en om kwart over 6 was ik al klaar om te gaan koken. Oké, om eten warm te maken want koken doe ik natuurlijk niet echt:-)

Straks maar eens zien of er iets te doen is hier in Kitzingen, ik ben benieuwd!

Leuk om te lezen dat je nog zoveel plezier beleeft aan de kadootjes van de Tornax kinderen! Wat een heerlijk begin van de dag zo, lief van de campingeigenaresse!