En dat was Zadar

Kroatië, Bibinje

Gisteravond stond ik naast 2 Duitsers die erg geïnteresseerd waren in mijn reis. Al snel kreeg ik een kop koffie aangeboden en na het eten hebben we nog tot een uur of 12 buiten gezeten. Wat blijft de temperatuur hier in de avond nog aangenaam.

Vanochtend vroegen de Duitsers me mee om wat te ontbijten bij een soort van bakker op de camping. De camping heeft een capaciteit van 5.000 mensen dus er was van alles op het terrein te vinden qua faciliteiten. Het smaakte me erg goed en op dat ontbijt en 1 banaan onderweg heb ik deze camping bereikt, ongeveer 60 kilometer verderop.

Vlak voor Zadar was een camping, maar ik moest nog 5 kilometer om de 3.000 te bereiken. Ik dacht dat er in Zadar ook een camping was maar die heb ik niet kunnen vinden. Nu zit ik ongeveer 10 kilometer buiten de stad op een camping in een straat waar veel bewoners de achtertuin tot camping hebben omgetoverd.

Het is me eigenlijk net te ver om vanavond naar Zadar toe te gaan, er staat een Sloveense familie (volgens mij) naast me die ook wel heel nieuwsgierig zijn naar mijn reis tot hier en het vervolg. Wie weet wordt het vanavond met hun gezellig.

Sjoerd, Sjoerd, Sjoerd,.....je maakt wat mee zo.... Ook hier vanuit Noorwegen volgen ik je zo goed als het kan. Mán, wat een avontuur tot nu toe,....zou wel eens een bestseller kunnen worden in boekvorm, want schrijven kun je......! Groet vanuit Skjolden, Norge.

Jeff 2015-08-03 18:53:43

Jammer dat wij net weg waren van het strand Was idd een gezellige avond! Succes!!