Corsica + oost europa 2018

25 jun 2018 - 19 aug 2018

Na een lange (fiets)pauze sta ik op het punt om weer een reis te maken. Dit keer zal het waarschijnlijk geen dag tot dag verslag worden maar op de mooie zonnige avonden die ik tegemoet treed kan er soms een update komen van mijn belevingen deze zomer.
Op het punt van vertrek is het plan om ongeveer 3 weken op Corsica te fietsen met een oud-reisgenoot vanuit mijn wereldreis; Christian. Met hem heb ik Kroatië, Montenegro en Albanië verkend.
Na 3 weken zal ik mijn reis solo voortzetten. Na een overtocht naar Italië is het plan om richting Boedapest te reizen om vervolgens via Slowakije naar Tjechië te gaan. Vanaf daar zal ik de koers naar het westen bijstellen om uiterlijk midden Augustus terug te zijn.
Alles is dit keer afhankelijk van wie en wat ik allemaal tegenkom, wie weet zal mijn reis er compleet anders uitzien dan dat ik nu van plan ben. Pin mij niet vast op dat!

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van SjoerdNijkampOpReis volgen

Ontvang een email zodra SjoerdNijkampOpReis een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis