Een dag vol met twijfels

Frankrijk, Bonifacio

Vandaag stond de route naar het zuidelijkste punt van de reis op het programma, Bonifacio.
Tijdens het fietsen merkte ik dat de kleine heuveltjes, die vandaag niet meer dan 300 meter waren, me nog erg veel moeite kosten. Ook Christian heeft het wel zwaar de laatste 2 dagen maar hij weet toch altijd ruim voor me te arriveren bij stops. Voor de kustroute was dit voor mij acceptabel maar om samen de bergen in te gaan zie ik tegen op.

Morgenvroeg rijden we sowieso samen naar Porto Vecchio waar ik de keus zal maken of ik linksaf ga om toch samen de week in de bergen te beleven of dat ik rechtsaf ga naar de haven om dan via Sardinië naar het vaste land van Italië te varen. Of ik echt een stuk ga afsnijden bepaal ik morgenvroeg op gevoel.

De route van vandaag was zoals iedere dag dus zwaar maar de omgeving en uitzichten maken erg veel goed. We hadden een aankomst rond 3 uur wat ons meer dan genoeg tijd gaf om een beetje door de stad te lopen en de toerist uit te hangen. Ik moet toegeven dat, ondanks dat ik normaal geen fan ben van dit soort sightseeing, het toch een mooi stadje is.