De warmte houdt aan...

Duitsland, Boppard

Ik heb begrepen dat het in Nederland ook niet echt uit te houden is. Ruim 400 kilometer van Lochem vandaan is het niet veel beter. Vanachter heeft het een beetje geregend waardoor het een frisser dag leek te gaan worden. In de middag steeg het kwik echter toch voor de 5e dag op rij tot boven de 40 graden.

Een klein stukje samen gefietst met een koppel wat de Reitsma route aan het fietsen waren. (Dat is een van de bekendere routes van Nederland naar Rome). Daarna lekker even pauze gehouden bij de kruising van de Rijn en de Moesel, een drukke maar gezellige plek.

Rond half 3 stond er een bord langs de kant van de weg dat ik camping 'Sonneneck' naderde, waar ook een zwembad bij zit. De camping bevalt prima, helaas weinig plekken om beschut te zitten maar tot nu toe is dit de goedkoopste camping met de meeste kwaliteit.

Overigens staat er een hele harde wind hier, of dat een voorbode is voor slecht weer of dat het een andere oorzaak heeft weet ik niet. Wel moet ik op zoek naar nieuwe haringen, want die ik mee heb zijn heel onpraktisch en er is er al 1 kapot. Laat ik deze korte update eindigen met de wens dat ik hoop dat ik morgen nog een buitentent heb. Heel stevig zit die niet vast....

jammer ik kan je geen haringen brengen, maar veel succes ermee

anke kimmels 2015-07-06 17:15:25

hopen dat de temperatuur voor jou wat minder gaat worden. maar veel fiets plezier hoor nog maar 360 dagen te gaan

marianne 2015-07-06 17:36:27

Ha Sjoerd, Leuk die foto's van Koblenz! Marleen en ik hebben daar in mei gefietst. Veel succes verder! Groetjes