Heerlijke voortgang

Georgië, Kutaisi

Vanochtend was ik eigenlijk blij dat ik weer even alleen ben. Ik ben wel blij dat ik samen met iemand door Kazachstan ga fietsen maar alleen zijn heeft ook voordelen. Zo hoefde ik vanochtend niet te wachten en kon ik om 8 uur gewoon de poort van het hostel uit fietsen. En wat ging het lekker vandaag, redelijke wegen en het verkeer zat me niet dwars. De 75 kilometer die ik wou doen had ik er rond 1 uur al op zitten en dus werd het tijd de kaart er eens bij te pakken.

Niet veel later kwam ik een open wifi netwerk tegen en daar heb ik even naar hotels gezocht. Al snel zag ik er een die op slechts 68 kilometer afstand lag. Meteen geboekt, en doorfietsen maar weer. De weg bleef verbazingwekkend vlak en rond 6 uur ben ik, na een flinke klim in de stad, bij mijn hostel aangekomen. Bijna 150 kilometer afgelegd, vandaag dus 2 dagen gedaan. Ik heb een geschikte accomodatie gevonden op 106 kilometer afstand, als ik die kan bereiken morgen dan ben ik met 2 dagen al in Tbilisi. Dat ik hier zou zijn had ik vanochtend nog niet kunnen denken.

Fijn om te horen dat je weer goed hebt kunnen fietsen. ik denk dat je de 106 km ook wel haalt. veel plezier en geniet ervan. groetjes anke en opa

anke kimmels 2015-10-04 09:56:58

fijn dat je goed naar je zin hebt ik ben blij dat je pakje her is . Nauw kun je weer km maken deze fotos zijn mooi maar de volgender keer ook een foto van je zelf als het kan. veel fiets nog groetjes van opa anke