Vele fietsers onderweg

Duitsland, Kelheim

Noem deze route maar niks. De vorige keer was ik waarschijnlijk een beetje verwend met de uitzichten over alle rivieren dat ik het niet meer zo speciaal vond, vandaag genoot ik echter van de prachtige stukken. Goede wegen en mooie uitzichten, super.

Zo’n 30 kilometer voor Regensburg was er een afslag waar zowaar geen bordje stond en daar stond zowaar een jongedame. Een Franse weliswaar maar ik had toch echt een vrouwelijke solo fietster ontmoet. Samen reden we naar Regensburg waarna we verschillende richtingen uit gingen. Dat waren een paar gezellige kilometers:-)

De vorige keer was ik Regensburg voorbij gegaan, dit keer ben ik even de binnenstad in gegaan. Ongeveer een uur heb ik hier rondgekeken om vervolgens verder te rijden naar de camping die ik nog van de vorige keer wist.

Ik was niet helemaal zeker maar ik dacht dat je hier in de boerderij ook in het stro kon slapen. Omdat ik al 2 nachten direct op het gras lig leek me dit een welkom afwisseling. Gelukkig liet mijn geheugen niet in de steek en vanavond lig ik dus in het stro. Ik heb recent geleerd dat dat best comfortabel moet zijn, nu maar eens testen.

Op de camping staan wederom vele vakantiefietsers. Zo ook een gezin uit Engeland die helemaal naar Boedapest willen fietsen met hun dochtertje die net 9 is geworden. Ze heeft het grootste plezier als ik haar zo hoor, mooi om te zien.