Kalm an

Duitsland, Dillingen a.d.Donau

Vanochtend vertrok ik mooi op tijd met als bestemming Dillingen. Het begon meteen goed in Neustadt met een fietspad langs de Donau met mooie uitzichten. Helaas ging de route aan mijn kant van de Donau al snel meer van de rivier af en zat ik weer op gravelwegen en tussen de velden. Ik heb geen idee of de andere kant van de Donau meer langs het water gaat maar ik ga er eigenlijk wel een beetje van uit.

Nu ligt Dillingen niet heel ver weg van Neustadt en omdat er tussen de velden niet heel veel te beleven was kwam ik toch al wel heel vroeg aan op de camping. Een gek gevoel om al zoveel dagen achter elkaar vroege aankomsten te hebben maar omdat ik gisteren een boek heb meegenomen kom ik de middag al lezend in mijn luie stoel wel door.

Morgen is qua afstand helemaal een makkelijke dag, slechts 55 kilometer tot het punt waar ik met Christian heb afgesproken. Het lastige van morgen is dat we pas om 4 uur hebben afgesproken en in de middag wordt het weer ruim 30 graden, ik moet morgen nog maar even kijken hoe ik die dag ga inplannen.