Heerlijk rustig dagje

Oostenrijk, Klosterneuburg

Ik had er vandaag veel vertrouwen in dat ik de camping zou vinden die me aan de Main werd geadviseerd. Uitslapen en dan rustig naar de camping gaan was het plan.

Iets na 7 uur was de zon echter al zo heet dat ik niet langer in de tent kon blijven. Dan maar rustig ontbijten in een schaduwrijk plekje iets verder op de camping om rond 9 uur te vertrekken.

De route was weer prima. Niet heel veel nieuwe dingen gezien en dus zullen de enkele foto's jullie niet verrassen. Op de camping aangekomen bleek dat de beste man een goed advies gegeven had. Op deze camping, gevuld met meer dan 50% Nederlanders, kan je kiezen tussen 2 fietsersveldjes. Het ene veldje voor groepen en die wordt vooral gebruikt als jongerenveld. Op dit moment heb ik daar niet echt veel behoefte aan dus mijn tentje op het 'rustige' veldje opgezet.

Tussen Tsjechen, waar ik gisteren ook mee op de camping stond, Fransen, Zwitsers, een Duitser en een Belgisch gezin is het hier een internationaal gezelschap. Communicatie verloopt, door Franstalige invloeden, lastig voor mij maar er zijn voldoende mensen waar ik prima mee kan praten.

Ik ben erg benieuwd wat morgen gaat brengen, in ieder geval herstel van de arbeid van de afgelopen dagen, en dat is wel een prettig vooruitzicht.

Hallo Sjoerd Het is nog steeds leuk om je te volgen. Vanavond gaan we even bij Opa en Anke op de koffie. We zullen het vast ook nog wel even over jou hebben. En nog een goede reis verder. We blijven je volgen . Groetes annie Kimmels

Annie Kimmels 2015-07-17 18:44:35

Mooi Sjoerd, ik lees dat jij het prima naar jouw zin hebt. Hoe gaat het met het materiaal nog een oplossing gevonden voor het magneetje?. Ik wens jou e fijn weekend en geniet er lekker van. En hoe is het om elke dag jouw eigen voedsel te bereiden? Lekker als je zelf kunt kiezen . Groetjes van koga Henkie

Koga Henkie 2015-07-17 19:26:33

Leuk om je een beetje te volgen wij zijn inmiddels weer terug. Helikon niet te veel zon/wind trap ze

Hanneke 2015-07-17 19:34:30

Wat heb je al ver ge fiets .Maar gister een rustig dagje. ik heb ook al vakantie . Maar ik mis het volleyballen wel. ik ga nog op vakantie naar Frankrijk, zin in. Heel veel succes met je reis hoop nog veel van je te lezen.

Nora Hissink 2015-07-18 10:58:00

Hallo Sjoerd een reactie van een voor jouw misschien onbekend persoon een beetje hulp ik ben een bewoner van het tuin Hofke. Ik vind het geweldig wat je aan het doen bent. Volgens Ank en Gerrit ben je nu in Wenen geniet van deze prachtige stad. Ik wens je heel veel geluk en vooral gezondheid bij deze monstertrip groetjes Bertus de Wals