Weer in Nederland

Nederland, Winterswijk

Vandaag vertrok ik vol goede moed naar Nederland. De hele zomer warm, dat moet dus een fijne rit worden. Vanaf 6 uur vanochtend wisselden regen en zonneschijn elkaar af.

Gelukkig had ik de wind in de rug en waren de wegen goed en de bordjes duidelijk. De kilometers vlogen voorbij en hoewel ik regelmatig even moest schuilen voor een bui kwam ik rond half 5 in Winterswijk aan. Ik heb een flinke afstand afgelegd maar weet ook dat na vandaag het echte werk gedaan is.

Om het einde van de reis te vieren zijn we in de auto gestapt om in Duitsland een hapje te gaan eten, Anouk en Nick bedankt voor deze avond!

Morgen nog iets meer dan 30 kilometer naar huis en dan kunnen de schoonmaakwerkzaamheden beginnen, fijn om weer in Nederland te zijn.

Hoi Sjoerd Ik heb niet veel van me laten horen.. Maar intussen wel heel erg van je verslag genoten, Gelukkig ben je weer veilig thuis, Het was weer een byzondere reis Groetjes Annie kimmels

Annie kimmels 2018-08-13 22:23:41

Hi Sjoerd, dan ben je in één keer zo weer in Nederland. Time flies.... Gefeliciteerd met de afstand die je hebt afgelegd! Hoeveel kilometers heb je in totaal achter je gelaten?

Henk Roelofs 2018-08-13 22:24:48

Welkom (bijna) thuis Sjoerd, wat een trip. Prachtig zo alles te kunnen en mogen volgen.. op naar de laatste kilometers richting Lochem. Goede reis en trap ze nog maar even goed aan.. dan kan jij en je fiets lekker uitrusten. Groetjes, Koos

Koos 2018-08-14 17:52:05

Hoi sjoerd fijn dat je weer terug bent wat heb je toch veel mee gemaakt op reis.je hebt ook hele mooie foto's gemaakt.wij hebben al je mooie verhalen gelezen.rust nu maar uit thuis.groetjes marianne en ronnie