Alweer thuis

Nederland, Lochem

Nadat ik de keuze heb gemaakt om naar huis te gaan ben ik ook meteen begonnen aan de terugweg. Eerst een binnenlandse vlucht naar Mumbai om bij al mijn spullen te komen.
Toen ik daar aankwam zag ik dat er de volgende nacht een gunstige vlucht zou zijn naar Amsterdam.

Eergisteren begon ik dus op tijd om de fiets weer uit elkaar te halen, ik moest die avond rond 10 uur weg met de taxi en ik wou liever alles maar klaar hebben staan. Dit ging soepel en rond 9 uur in de ochtend was ik al klaar om te vertrekken. Het inchecken en de vlucht ging zowaar soepel, het enige wat ik eigenlijk hoefde te doen is rustig in allerlei rijen wachten en bordjes volgen.

Tijdens het vliegen merkte ik door de tv schermen in het vliegtuig dat ik in 24 uur de weg terug had genomen waar ik een half jaar over had gedaan. Leuk om daar allerlei bekende plaatsnamen op te zien waar je overheen vliegt. Door de wolken kon ik weinig zien maar ik kon me er een redelijk beeld van vormen hoe het daar beneden was.

Uiteindelijk landde ik gisteren op Schiphol en daar heb ik mijn laatste stempel in mijn paspoort gekregen. Nooit verwacht een Nederlandse stempel te krijgen maar ik heb hem binnen. Ik hoefde zowaar geen eens een taxi te nemen, mijn ouders en opa stonden klaar om me naar huis te brengen en daar was nog wat meer familie om me een warm welkom te geven. Ik ben dan geen jaren lang weggeweest maar toch fijn weer thuis te zijn.

Hallo Sjoerd Ik ben er een die niet zo veel of vaak schrijft maar toch keek ik elke keer uit na het verslag wat je schreef.Maar nu je weer terug bent wil ik je toch bedanken voor al die prachtige verslagen en foto,s die ik van je mocht ontvangen. Ik hoop dat ik je als je bij je Opa op bezoek bent te ontmoeten groetjes Bertus de Wals

Bertus de Wals 2015-12-17 23:19:40

Welkom thuis Sjoerd!! Het was leuk om een beetje met je mee te reizen. Dank voor de leuke verhalen. Nu lekker bijkomen en genieten van het thuis zijn!

Wipi en Rianne 2015-12-17 23:26:16

Welkom thuis.na zo,n geweldige reis.

Annie kimmels 2015-12-17 23:29:09

Welkom thuis Sjoerd, geniet maar van de feestdagen in Nederland! Ik vond het erg leuk om je verslagen telkens te lezen! Groetjes van je nicht, Marleen

marleen 2015-12-18 15:33:11

Zo, oost west thuis best goed je weer gesproken te hebben. Sjoerd succes met alles en Fijne feestdagen.