Toch maar met 2

Turkije, Inebolu

Vanochtend stond 1 van de anderen netjes voor ons appartement om door te geven dat ze toch niet meegingen. Ons tempo ligt te hoog voor ze, zeker gezien het feit dat het offerfeest eraan ziet te komen. Nog even wat gepraat en om half 9 zijn we weggegaan.

De route ging vandaag over minder hoge heuvels dan voorheen, nu waren ze nog maar 200 meter, en vaak zat er een wat vlakker stuk tussen de heuvels in. Dit gaf ons veel energie en we hadden zin om eindelijk weer eens 100 kilometer vol te maken. Dit is gelukt, om half 8 in de avond kwamen we in het donker aan bij een hotel.
We hebben echt een douche nodig na zo'n dag, alles was doorweekt van het zweet maar het geeft een ontzettend goed gevoel dat we in dit terrein deze afstand af kunnen leggen.

Als we dit 3 dagen kunnen doen dan arriveren we in Samsun, het einde van de heuvels voor zolang we langs de kust rijden en uiteraard eindelijk mijn pakketje. De heuvels duren langer dan ik van te voren had ingeschat, niet dat we langzamer gaan dan gepland maar vooral omdat de route langer was dan we in Istanbul hadden voorzien.

hoi sjoerd het is jammer je dat je niet met je vieren verder kunt maar het is ook gezelig met je 2verder veel km maken ik wens je nog veel reis plezier