Mountain biken op Sardinie

Italië, Sardinië

We hebben 4 prachtige E-mountain bikes gekregen. Vrij nieuwe en goed onderhouden. Frame maten afgestemd op onze lengte. En ook allemaal een helm.

In Nederland had iemand ons al een route voorgesteld. Die was ook prachtig maar iets uitdagender dan we gedacht hadden. Was duidelijk meer voor gevorderde Mountain bike fietsers, waarvan we er ook een paar tegen kwamen, en niet voor beginners.
Maar we hebben het gered en zijn zonder valpartijen weer terug gekomen. De hellingen waren ook niet het probleem. De slechte paden wel. Hermano heeft ze aangelegd denk ik en die kan er wat van.

Een leuk restaurantje voor de lunch en een prachtig strandje maakten onze dag weer compleet.

Straks nog uit eten en morgen verplaatsen we ons naar het zuiden.

Leuk hermanpaadjes mbv een mountainbike.

Paula 2023-09-29 19:19:00

Super sportief !!! Het uitzicht op het eiland blijft overal prachtig en lekker blauw.

Ingrid 2023-09-29 22:11:06

Stoere mensen zeg !! Wat een prachtig eiland. Mooie foto's.