Kolding - Munster

Duitsland, Munster

We rijden 349 km in zuidelijke richting en staan nu in Munster (Nieder Sachsen).

Het was erg druk op de weg. We moesten en paar keer omrijden om files te omzeilen. De andere kant op was het nog veel erger. Dus we hadden nog geluk.

In Hamburg was het een chaos bij de Elbe tunnel. Onze navigatie stuurde ons daarom dwars door er stad. Zo zie je nog eens wat. Wel grappig. Ze waren er ook nog aan het demonstreren tegen Poetin.

Om 15 uur waren we bij de Lidl om inkopen te doen en om 16 uur op de camping.

Dus ... zandtaartjes "bakken" in de zandbak dan maar. Mooie plek weer. Kun je ook korting krijgen bij de Lidl als je zelfs in het buitenland daarnaar toe gaat? ;-)

Paula 2022-07-16 17:46:18

Overal is het druk, met families die op weg zijn naar een adres in het buitenland. In ieder land staan er files! Maar jullie zeilen er wel om of doorheen. Prachtige camping hebben jullie! Hamburg schijnt een prachtige stad te zijn, beetje chic . Het mooie weer houdt aan, het is hier genieten en want het is overal uiterst rustig, veel mensen zijn in het buitenland. Groetjes 💁‍♀️😎😘🍷🍷🥳🚲🚲 Frances

Frances 2022-07-16 19:58:40

Flink stuk gereden met alle drukte. Nu lekker op de 🏕️ nog met heerlijk zomerweer en een fiets die weer top is. Genieten jullie er nog maar lekker van, want aan alles ................🛑⛔