Trapholt

Denemarken, Nørre Bjert

We worden met regen wakker. De verwachting is dat het pas aan het eind van de middag wat beter wordt.
We gooien onze plannen om een gaan het Trapholt museum bezoeken.
Gelukkig kunnen wij nu met de auto op pad.

We hadden geen idee wat ons te wachten stond in dit museum voor moderne kunst. Maar wij hebben er van genoten. Ook van de koffie met taart in het restaurant. Waarschijnlijk de duurste taartpunt die ik ooit gegeten heb (€ 11,40) maar erg lekker.

Inderdaad een dure taart en dat maal 2! Maar ach geniet er maar van, je leeft maar 2 keer. Het museum is heel apart, kleurig en bijzonder. Daar is het Singermuseum niks bij! Wat doen jullie veel indrukken op, geweldig. Ik ga morgen naar Oudewater, een beeldig oud stadje, ontmoet daar een vriendin die uit Den Haag komt. Gezellig koffie drinken, met taart, een stadswandeling maken en daarna lunchen. Verheug me erop! Groeten Frances

Frances 2022-07-14 15:55:56

Bijzonder museum en goed alternatief dus. De taart ziet er prima uit, vast van een gerenommeerde banketbakker. Dat is genieten van elke hap.

Paula 2022-07-14 18:30:03

Wat een bijzonder museum, ja dat is genieten,prachtig. Wat een mooi uitzicht vanuit de tuin!!Prachtig.