Langs de Lek van Hagestein naar Culemborg

Nederland, Hagestein

Gisteren hebben we in overleg en met hulp van de campingeigenaar de caravan verplaatst. Als het de komende dagen gaat regenen is de kans groot dat we nog verder in het nieuwe grasveld wegzakken en niet meer weg komen. Nu staan we op de betonnen parkeerplaats. Dat gaat prima want de camping is door de gras problemen gesloten tot 1 mei. Erg jammer voor deze mooie en prima georganiseerde camping.

Vandaag een rondje naar het noorden. Eerst naar de stuw bij Hagestein dan langs de Lek via Everdingen (fort) naar het mooie oude centrum van Culemborg. Dan weer naar de camping bij Leerdam.
45km.

Wij volgen jullie op de voet! Wij hebben door de Jordaan in Amsterdam gelopen, het is nu niet druk en hier en daar is er wat eetbaars te koop. Leuk relaxed sfeertje, wij hadden er een topdag! Groetjes P&F

Frances, Pieter 2021-04-04 17:11:47

Weer mooie foto's. Goed dat je warmere kleren mee hebt.

Paula 2021-04-04 21:03:13

Mooie omgeving, ziet er allemaal lekker rustig uit.Morgen ook maar de handschoenen aan, brrrr