Fietsen door Rotterdam

Nederland, Rotterdam

De auto geparkeerd op De Tempel, een parkeerplaats van Natuurmonumenten. Dan via Overschie naar de fietstunnel onder de nieuwe Maas door. Een hele belevenis. Volgende halte is het Feyenoord stadion. Over de Erasmusbrug het centrum in waar we lekker in het zonnetje op een terras lunchen. Langs Markthal en stadhuis fietsen we weer naar de auto.

Altijd weer een belevenis fietsen door een grote stad.

27 km

Dank voor de leuke foto’s! Elwienke met de tulpen! En met de fiets op de roltrap! Heb ik nog niet eerder gezien! Genieten jullie van deze heerlijke zonnige dagen. Veel groeten 💁‍♀️🌞🚴‍♀️🚴‍♀️ Frances

Frances 2023-05-27 17:15:54

Prachtige foto's ! Mooi weer. Jullie boffen maar. Fijne Pinksterdagen. Liefs van ons.

Gosse en Marijke 2023-05-27 17:54:14

Mooie stad. Prima voetbalclub, Feyenoord. Leuk al die bezienswaardigheden van Rotterdam en heerlijk fietsweer. Is weer genieten.

Paula 2023-05-27 18:24:03

Leuk om op de fiets een grote stad te verkennen.